22-03-2013, 10:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2013, 01:06 AM ja muutjaks oli tommyboy.)
Mark: Mercedes-Benz 300 CE 24
Väljalaskeaasta: 1993
Läbisõit: 197 000 km (hooldusraamat on originaal, sissekannete kohta pead ei anna...)
Võimsus: 162 KW
Mootori valem: R6
Lisavarustus: ikka jagub seda mudru...
Pakun, et aasta oli 1994 kui söber ostis endale w124 300E ja seda siis mulle näitama tuli.Oli ilus ja vaikne suvine öö ning auto katuseluuk oli lahti- söber löristas nii veerand tundi madalate pööretega vaikselt mööda Kalamaja tänavaid ja mina imetlesin- et on ikka kyll vaikne riistapuu ja liigub pehmelt. Aga see löristamine oli tehtud meelga, et luua kontrasti, sest järgmine hetk oli pedaal matis ja seda mis siis juhtus ei osanud ma oodata: 1käiguga 60, 2-ga 120, 3-ndaga veel törts peale... Luuk lahti, kitsad tänavad, vaikne suveöö ja 3-se mootori hääl, mis körgetel pööretel alles elama hakkab...
Ma ei saanud 3 kuud normaalselt magada...
Selline oli minu esimene kokkupuude MB-ga.
Tulles tagasi minu auto juurde- tegemist ei ole sugugi minu esimese MB- ga, seega yldjoontes tean(vöi vähemalt ise arvan et tean)mida auto juures vaadata ja mis oluline.
Auto konditsioon on hea vöi isegi väga hea arvestades auto vanust: roostet pole, v.a. tagaluugi seespoolsel osal(tagaluuk on tehtud- keegi on kunagi tagant sisse söitnud?)ja vähesel määral ka tungraua aukude sees.Pöhja alt ka suht haljas- möned yksikud roostesed kohad on. Kerepaneelide vahed normaalsed, v.a körvalistuja poolne tulealune liist(väike esiosa laks?Ega muidu ju "Sec-i kapotti" poleks pandud).Veermik ei logise ja auto on ise tihke ja kompaktne, rool on otse. Lekkis roolivöimu hydrovoolik(murenenud)- vahetasin ära.Muid lekkeid pole- mootor kuiv, käigukast kuiv, differ kuiv, jahutussysteemis lekkeid pole.Kiiruselt 80 tekib mingi vaevu tuntav vörin /värin- körvalistuja seda ei tunne, aga mina kui autopede tunnen.Vörin ei tule rooli- seega kahtlustan kehva rehvimustrit, mingit rattalaagrit vöi siis kardaanimuhvi- eks aeg annab arutust millega tegu on.Söitmist ei häiri- lasin prooviks 180 kella peale, hullemaks ei läinud.Salong igati ok- juhiistme nurk parim, mis mul kunagi olnud on.Yksikud mörad puit- iluliistudes on, aga need silma ei häiri.Mootor käib yhtlaselt, yleliigseid hääli ei ole.Öliröhk soojalt kriipsu vörra alla 2-he.Köik lisad töötavad v.a. el antenn- vaatasin, et keegi oli selle välja rookinud ja juhtmed ära teibitanud- tulevikus peab kuskilt uue sebima... Auto toodud Saksast, mina 4- jas omanik.Enne mind viimane omanik dr. Best . Arstidel seda va nodi peaks olema, seega eeldan, et autot on hästi hooldatud.Ja köikide tundemärkide järgi nii ka on, seega isegi peaaegu usun seda 200k läbisöitu väikese kahtluseussiga pöues...
Plaanis on jätta auto originaaliks ja kui vöimalik, siis remontida A- varuosadega.Makki välja vahetada ei plaani ja teibituuningut ei tee.Ja kuigi SEC- i nina mulle eriti ei istu, välja ma ka seda ei vaheta.Ainuke asi, mida vöibolla muudan on ette kollased suunad.Talvel seisab auto garaazis.
Auto sai siis ostetud suveliikuriks- see plaan aga kukkus läbi, sest paraku olude sunnil tuli eelmine nädal Mercedes-Benz garaazist välja ajada ja kasutusse vötta.Lohutan ennast sellega, et tegin köik, mis minu vöimuses, et seda vastikut talvekliimat pärast sygisest saati seismist autole veidi kergemaks teha:
1)Silber teostas söiduperioodi algamise puhul:
mootoriöli vahetus koos filtriga
käigukastiöli vahetus koos filtriga
diffriöli vahetus
jahutusvedeliku vahetus koos termostaadiga
kyynalde vahetuse
2)Tavotitunkrid tegid ennetava korrosioonitörje(kuigi autol oli ka enne mingi must kaitsemögin koobastes olemas)
3)Lasin paigaldada ka kahepoolse alarmi, et saaks autot suvel distantsilt käivitada(jätad väljasuretamisel jahutuse tööle ja siis käivitad distantsilt ja istud mönusalt jahedasse autosse- teoorias vähemalt peaks toimima).
Nyyd ka möned pildid:
Väljalaskeaasta: 1993
Läbisõit: 197 000 km (hooldusraamat on originaal, sissekannete kohta pead ei anna...)
Võimsus: 162 KW
Mootori valem: R6
Lisavarustus: ikka jagub seda mudru...
Pakun, et aasta oli 1994 kui söber ostis endale w124 300E ja seda siis mulle näitama tuli.Oli ilus ja vaikne suvine öö ning auto katuseluuk oli lahti- söber löristas nii veerand tundi madalate pööretega vaikselt mööda Kalamaja tänavaid ja mina imetlesin- et on ikka kyll vaikne riistapuu ja liigub pehmelt. Aga see löristamine oli tehtud meelga, et luua kontrasti, sest järgmine hetk oli pedaal matis ja seda mis siis juhtus ei osanud ma oodata: 1käiguga 60, 2-ga 120, 3-ndaga veel törts peale... Luuk lahti, kitsad tänavad, vaikne suveöö ja 3-se mootori hääl, mis körgetel pööretel alles elama hakkab...
Ma ei saanud 3 kuud normaalselt magada...
Selline oli minu esimene kokkupuude MB-ga.
Tulles tagasi minu auto juurde- tegemist ei ole sugugi minu esimese MB- ga, seega yldjoontes tean(vöi vähemalt ise arvan et tean)mida auto juures vaadata ja mis oluline.
Auto konditsioon on hea vöi isegi väga hea arvestades auto vanust: roostet pole, v.a. tagaluugi seespoolsel osal(tagaluuk on tehtud- keegi on kunagi tagant sisse söitnud?)ja vähesel määral ka tungraua aukude sees.Pöhja alt ka suht haljas- möned yksikud roostesed kohad on. Kerepaneelide vahed normaalsed, v.a körvalistuja poolne tulealune liist(väike esiosa laks?Ega muidu ju "Sec-i kapotti" poleks pandud).Veermik ei logise ja auto on ise tihke ja kompaktne, rool on otse. Lekkis roolivöimu hydrovoolik(murenenud)- vahetasin ära.Muid lekkeid pole- mootor kuiv, käigukast kuiv, differ kuiv, jahutussysteemis lekkeid pole.Kiiruselt 80 tekib mingi vaevu tuntav vörin /värin- körvalistuja seda ei tunne, aga mina kui autopede tunnen.Vörin ei tule rooli- seega kahtlustan kehva rehvimustrit, mingit rattalaagrit vöi siis kardaanimuhvi- eks aeg annab arutust millega tegu on.Söitmist ei häiri- lasin prooviks 180 kella peale, hullemaks ei läinud.Salong igati ok- juhiistme nurk parim, mis mul kunagi olnud on.Yksikud mörad puit- iluliistudes on, aga need silma ei häiri.Mootor käib yhtlaselt, yleliigseid hääli ei ole.Öliröhk soojalt kriipsu vörra alla 2-he.Köik lisad töötavad v.a. el antenn- vaatasin, et keegi oli selle välja rookinud ja juhtmed ära teibitanud- tulevikus peab kuskilt uue sebima... Auto toodud Saksast, mina 4- jas omanik.Enne mind viimane omanik dr. Best . Arstidel seda va nodi peaks olema, seega eeldan, et autot on hästi hooldatud.Ja köikide tundemärkide järgi nii ka on, seega isegi peaaegu usun seda 200k läbisöitu väikese kahtluseussiga pöues...
Plaanis on jätta auto originaaliks ja kui vöimalik, siis remontida A- varuosadega.Makki välja vahetada ei plaani ja teibituuningut ei tee.Ja kuigi SEC- i nina mulle eriti ei istu, välja ma ka seda ei vaheta.Ainuke asi, mida vöibolla muudan on ette kollased suunad.Talvel seisab auto garaazis.
Auto sai siis ostetud suveliikuriks- see plaan aga kukkus läbi, sest paraku olude sunnil tuli eelmine nädal Mercedes-Benz garaazist välja ajada ja kasutusse vötta.Lohutan ennast sellega, et tegin köik, mis minu vöimuses, et seda vastikut talvekliimat pärast sygisest saati seismist autole veidi kergemaks teha:
1)Silber teostas söiduperioodi algamise puhul:
mootoriöli vahetus koos filtriga
käigukastiöli vahetus koos filtriga
diffriöli vahetus
jahutusvedeliku vahetus koos termostaadiga
kyynalde vahetuse
2)Tavotitunkrid tegid ennetava korrosioonitörje(kuigi autol oli ka enne mingi must kaitsemögin koobastes olemas)
3)Lasin paigaldada ka kahepoolse alarmi, et saaks autot suvel distantsilt käivitada(jätad väljasuretamisel jahutuse tööle ja siis käivitad distantsilt ja istud mönusalt jahedasse autosse- teoorias vähemalt peaks toimima).
Nyyd ka möned pildid: