18-03-2013, 08:07 PM
Ei ole enam vaja,stardib 4000rpm ka väga hästi ja ongi hea kusgilt ~3000-4000rpm juures saabki hea stardi.
LSD peaks vaatama jah,ja kui leian endale sobiva diffri siis võtan kindlasti sinuga ühendust! Auto on saanud regulaarset hoolet kuni 2006 Mercedes esinduses,edasi ei oska öelda,aga selle aasta jaanuari sai viimane hoole tehtud ja jätkuvalt on sees 10w40 täissünt.
hents99 kas leiaksid hooratta jaoks ka rohtu?
Muidu täna tegin asr/abs välja lülitile lõpp viimistluse:jootsin juhtme otsad ära ja paigaldasin juhtmed ja lüliti ilusti ära.
LSD peaks vaatama jah,ja kui leian endale sobiva diffri siis võtan kindlasti sinuga ühendust! Auto on saanud regulaarset hoolet kuni 2006 Mercedes esinduses,edasi ei oska öelda,aga selle aasta jaanuari sai viimane hoole tehtud ja jätkuvalt on sees 10w40 täissünt.
hents99 kas leiaksid hooratta jaoks ka rohtu?
Muidu täna tegin asr/abs välja lülitile lõpp viimistluse:jootsin juhtme otsad ära ja paigaldasin juhtmed ja lüliti ilusti ära.
(18-03-2013, 11:46 AM)hents99 Kirjutas: Ma ei saa eriti aru, miks on vaja seistes pöördeid üle 4000 lasta?
Kas tänapäeval tehakse kummipõletamist 4000+ pöördelt startides? Selline mootor peab kohalt võttes (normaalselt ca 800rpm sidur täielikult ühendatud) umbes 2500 pöörde juures rattaid tühja vedama hakkama...ja seda kuni vähemalt 4 käiguni, kui kõik eelnevad käigud tühjaks lasta.
Kui ei, siis kahtlase tuuningu asemel mootorile veike hooldus teha.
Kui muud katki ei lähe, siis differ on esimene asi. Satelliidid hakkavad jubedat koormust saama.
Seepärast oleks minu soovitus esimesena LSD hankida.
Jahutusega on MB difritel suured probleemid. Pole ei jahutusribisid ega ka õlipumpa/radikat.
Ahjaa, sellel autol peaks olema ka 2-massiline hooratas....
w123 240 D 83"