18-03-2013, 11:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2013, 11:48 AM ja muutjaks oli hents99.)
Ma ei saa eriti aru, miks on vaja seistes pöördeid üle 4000 lasta?
Kas tänapäeval tehakse kummipõletamist 4000+ pöördelt startides? Selline mootor peab kohalt võttes (normaalselt ca 800rpm sidur täielikult ühendatud) umbes 2500 pöörde juures rattaid tühja vedama hakkama...ja seda kuni vähemalt 4 käiguni, kui kõik eelnevad käigud tühjaks lasta.
Kui ei, siis kahtlase tuuningu asemel mootorile veike hooldus teha.
Kui muud katki ei lähe, siis differ on esimene asi. Satelliidid hakkavad jubedat koormust saama.
Seepärast oleks minu soovitus esimesena LSD hankida.
Jahutusega on MB difritel suured probleemid. Pole ei jahutusribisid ega ka õlipumpa/radikat.
Ahjaa, sellel autol peaks olema ka 2-massiline hooratas....
Kas tänapäeval tehakse kummipõletamist 4000+ pöördelt startides? Selline mootor peab kohalt võttes (normaalselt ca 800rpm sidur täielikult ühendatud) umbes 2500 pöörde juures rattaid tühja vedama hakkama...ja seda kuni vähemalt 4 käiguni, kui kõik eelnevad käigud tühjaks lasta.
Kui ei, siis kahtlase tuuningu asemel mootorile veike hooldus teha.
Kui muud katki ei lähe, siis differ on esimene asi. Satelliidid hakkavad jubedat koormust saama.
Seepärast oleks minu soovitus esimesena LSD hankida.
Jahutusega on MB difritel suured probleemid. Pole ei jahutusribisid ega ka õlipumpa/radikat.
Ahjaa, sellel autol peaks olema ka 2-massiline hooratas....
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering