17-03-2013, 07:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2013, 07:48 PM ja muutjaks oli DieForADequila.)
Sai täna jälle autot lahti võetud ja kokku tagasi pandud. Lihtsalt ulme, muud ei midagi.
Kõigepealt pihustid. Võtsime viimase pihusti maha ja tegime puhtaks, panime tagasi. Tegin ajutiselt sinna uue pimeda ning sai ka üle jooksvat voolikut nüsitud,et vähe tuugamalt peal istuks. Mootor küll hakkas ühtlasemalt tööle,aga selgus kurb tõsiasi. Kui võtta ära õhufilter ning siis sisselaske kollektorile käsi ette panna, siis mootori pöörded tõmbas maha ainult esimene pütt. Seega on eeldust,et 3 pütti ei tööta normaalselt. Küllap sellest ka kütusekulu. Pihustitoru viimase pihusti juures on pandud hoopiski suurem kui seda on teised. Need torud on väsinud ja ei hoia enam suurt miskit kinni. Seega To-do listi tuleb juurde panna uued pihusti otsad+torud.
See pisike õnne päevas,et mootor hakkas rahulikumalt tööle kadus aga ruttu.
Võtsin tagumise ratta küljest ja kae õnnetust. Nii paljud puksid väsinud.
No olin sellega juba arvestanud, aga mõte ju nii kaugele ei küündinud,et seal esineb ka roostet mis selle töö kohe kenasti hullemaks teeb.
Mõtlesin,et äkki saan pidurisupporti tööle. Hakkasin seda maha katkuma ning mõlemal poldil pead maha. Täiesti kinni roostetanud. Tagusin siis number väiksema silmuse peale ning pika meelitamise peale sain poldid lahti. Support täiesti roostes ning mõlemad silindrid kinni. Õnneks sain õhutusnipli lahti ning tegin selle puhtaks. Ühesõnaga ei hakanud rohkem vaeva nägema ja panin kokku tagasi. 2x piduri remondi komplekti nüüd tarvis muretseda.
Tundub,et ennem tuleb autol kõik vead teada saada ja ehk siis jääb üle lootust,et tuleb ka raha nende korda tegemisteks.
Aga kurat nii kiuslik olen küll,et teengi !
Ja SRS tuli hakkab aina rohkem ja rohkem streikima..
Kõigepealt pihustid. Võtsime viimase pihusti maha ja tegime puhtaks, panime tagasi. Tegin ajutiselt sinna uue pimeda ning sai ka üle jooksvat voolikut nüsitud,et vähe tuugamalt peal istuks. Mootor küll hakkas ühtlasemalt tööle,aga selgus kurb tõsiasi. Kui võtta ära õhufilter ning siis sisselaske kollektorile käsi ette panna, siis mootori pöörded tõmbas maha ainult esimene pütt. Seega on eeldust,et 3 pütti ei tööta normaalselt. Küllap sellest ka kütusekulu. Pihustitoru viimase pihusti juures on pandud hoopiski suurem kui seda on teised. Need torud on väsinud ja ei hoia enam suurt miskit kinni. Seega To-do listi tuleb juurde panna uued pihusti otsad+torud.
See pisike õnne päevas,et mootor hakkas rahulikumalt tööle kadus aga ruttu.
Võtsin tagumise ratta küljest ja kae õnnetust. Nii paljud puksid väsinud.
No olin sellega juba arvestanud, aga mõte ju nii kaugele ei küündinud,et seal esineb ka roostet mis selle töö kohe kenasti hullemaks teeb.
Mõtlesin,et äkki saan pidurisupporti tööle. Hakkasin seda maha katkuma ning mõlemal poldil pead maha. Täiesti kinni roostetanud. Tagusin siis number väiksema silmuse peale ning pika meelitamise peale sain poldid lahti. Support täiesti roostes ning mõlemad silindrid kinni. Õnneks sain õhutusnipli lahti ning tegin selle puhtaks. Ühesõnaga ei hakanud rohkem vaeva nägema ja panin kokku tagasi. 2x piduri remondi komplekti nüüd tarvis muretseda.
Tundub,et ennem tuleb autol kõik vead teada saada ja ehk siis jääb üle lootust,et tuleb ka raha nende korda tegemisteks.
Aga kurat nii kiuslik olen küll,et teengi !
Ja SRS tuli hakkab aina rohkem ja rohkem streikima..
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !