17-03-2013, 12:02 AM
Tundub,et keegi enam silma peal ei hoia antud teemal. Pajatan siiski auto tegemistest siia, ehku tuleb tulevikus kasuks.
Täna sai mootori õli ära vahetatud. Castrol Magnetic Diesel läks käiku ning tundub töötavat. Päris poemüüja juttu vist uskuda ei saa, kuna 4,9 liitrist mis sinna sisse pidavat minema jäi isegi 5 liitri puhul väheks. Uus õlifilter ka.
Kohe uus probleem ka juures, karterikaane keere aanusesse keeratud. Samas panin poldi tagasi, väga palju ei pingutanud ning jäi hoidma selleks korraks. Suutsin ka kusagil sõita juhipoolt alt jooksva küttetoru puruks. Selle toru metall osa lõppeb kusagil keset autot ja on suunatud otse maapoole, mis mulle üldse ei meeldi, sest see kummivoolik mis jookseb edasi sealt kuni plastik voolikuni jääb sellisesse kõverasse seisukorda.
Elekter jampsib siiani, tuled töötavad vahel nagu Politseil, ühesõnaga just tagumised ja nii kuidas ise heaks arvavad. Samas kontaktid ilusad nii tuledel kui ka kaitsmetel. Keskkonsool arvab,et võiks samamoodi vahest ära kustuda.
Täna hakkas ka põlema korraks SRS tuli, mõtlesin et kas saab nüüd pehme padjaga näkku või ei
Ei tea ka selle puhul mis veaks võib olla.
Head meelt valmistas see,et kui käisin kõhu all, siis sillad ei roostetanud ning kere on ikka heas seisukorras. Esimest korda tõstsin ka karbi sisesest august tungiga autot kui ka selle alt padja pealt. Kõik toimib nii nagu peab,midagi ei kärisenud. Küll muret valmistas aga see,et selle kaane taga mis auku katab oli tohutu muda hunnik. See ju kõik rooste alge
Homme üritan siis 1 3-st asjast üle vaadata ja kui võimalus siis ka korda teha. Nimelt karjuvad asjad veel see,et viimane pütt lonkab, vist pihusti paneb imelikku, tagupidurid mitte gramm ei tööta ning ehk veab ja saab ka summuti korda. Muidugi ilus oleks ka üles otsida, miks ABS-i küljest 1 voolik pimedaks tehtud.
Hõissa, auto keskmine kütuse kulu praeguse seisuga 10 liitrit sajale vähemalt...
Täna sai mootori õli ära vahetatud. Castrol Magnetic Diesel läks käiku ning tundub töötavat. Päris poemüüja juttu vist uskuda ei saa, kuna 4,9 liitrist mis sinna sisse pidavat minema jäi isegi 5 liitri puhul väheks. Uus õlifilter ka.
Kohe uus probleem ka juures, karterikaane keere aanusesse keeratud. Samas panin poldi tagasi, väga palju ei pingutanud ning jäi hoidma selleks korraks. Suutsin ka kusagil sõita juhipoolt alt jooksva küttetoru puruks. Selle toru metall osa lõppeb kusagil keset autot ja on suunatud otse maapoole, mis mulle üldse ei meeldi, sest see kummivoolik mis jookseb edasi sealt kuni plastik voolikuni jääb sellisesse kõverasse seisukorda.
Elekter jampsib siiani, tuled töötavad vahel nagu Politseil, ühesõnaga just tagumised ja nii kuidas ise heaks arvavad. Samas kontaktid ilusad nii tuledel kui ka kaitsmetel. Keskkonsool arvab,et võiks samamoodi vahest ära kustuda.
Täna hakkas ka põlema korraks SRS tuli, mõtlesin et kas saab nüüd pehme padjaga näkku või ei
Ei tea ka selle puhul mis veaks võib olla.
Head meelt valmistas see,et kui käisin kõhu all, siis sillad ei roostetanud ning kere on ikka heas seisukorras. Esimest korda tõstsin ka karbi sisesest august tungiga autot kui ka selle alt padja pealt. Kõik toimib nii nagu peab,midagi ei kärisenud. Küll muret valmistas aga see,et selle kaane taga mis auku katab oli tohutu muda hunnik. See ju kõik rooste alge
Homme üritan siis 1 3-st asjast üle vaadata ja kui võimalus siis ka korda teha. Nimelt karjuvad asjad veel see,et viimane pütt lonkab, vist pihusti paneb imelikku, tagupidurid mitte gramm ei tööta ning ehk veab ja saab ka summuti korda. Muidugi ilus oleks ka üles otsida, miks ABS-i küljest 1 voolik pimedaks tehtud.
Hõissa, auto keskmine kütuse kulu praeguse seisuga 10 liitrit sajale vähemalt...
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !