15-03-2013, 03:52 PM
Väike teema uuendus siis. Sain ka teada, et minu suksul käivad kõrvad peakülge kinni. Väga ei painutanud aga liikuma sai küll.
Mainin ka üllatusmomendid millega olen tuttavaks saanud siin paari päeva jooksul.
Esmalt tuli üllatuseks see,et pagassi kõrval olev raadio antenni auk on ära lapitud. Seda paraku ma ei tea millega üle võõbates, selline mullike on seal ning sisse poole pandud siis ette mingi " Plaastri või lapi moodi asi"
Siis gaasipedaali sain enamvähem liikuma, natukese nõksum veel, aga küll see õli seal vahel oma töö teeb.
Pole veel küll põhja all käinud,aga muret valmistab millegi pärast see, et tagumised pidurikettad on suht roostes,ütleks et isegi väga, kuigi kerget kulumis kihti on ketta keskelt näha. ABS murrab hullumoodi tööd ning absi pumbal on 1 toru pimedaks tehtud. Siiani pole jõudnud uurida mispärast see nii on.
Siis roolivõimu potska oli peaaegu tühjaks imetud, põhjapeal oli seal selline paari-kolme milline osa alles.
Natukene muret valmistab ka see,et olen paarkorda sõites tundnud,et kurvis tahaks rool natukene nagu vibada käes. Pole õiget hetke ära tabanud ning ei tea kas see on ikka see. Muidu auto kisub paremale maitsekalt küll.
Igast pirnikesi ja asju vahepeal muretsetud ning tuled-viled enamvähem töötamas. Vahepeal oli mingi teema,et salongi armatuuri tuled kustusid ära ja kohe ka pidurdustuled ei töötanud. Samas hakkas teinepäev jälle tööle. Kaitsmed olid kõik ilusad ja terved, järjelikult kusagil kakine kontakt. Samamoodi on ka tagumise salongitule põlema panemine 3x kohustus alles tööle hakata. Sumpa ka löriseb, üritan ajutiselt selle sumpamöksiga ära lappida ning parematel päevadel siis keevitusse viia.
Nüüd ka hea pool. Ostsin 180 euri eest enim vajaminevaid varuosasid.
Uus 74 a aku 740 ah. Käigukasti/reduktori õli mineraal EP80W-90, mootori õli Castrol Magnetic Diesel 10W-40, õlifilter, 10 liitrit tosooli (vana tosool mustaks tõmbunud juba)
Tundub,et oleks vaja ka termostaat ära vahetada kuna tundub,et kuidagi kaua läheb soojaks, max temp mis ta saavutab on mingi 81-83.
Salongis oleks vaja niiskusest lahti saada kuna porimattide all võib liugu kenasti lasta. Aken jäätub ka pigem seest kui väljast ära.
Tahaks paremaid pilte ka teha, nii et jääme ootele
Mainin ka üllatusmomendid millega olen tuttavaks saanud siin paari päeva jooksul.
Esmalt tuli üllatuseks see,et pagassi kõrval olev raadio antenni auk on ära lapitud. Seda paraku ma ei tea millega üle võõbates, selline mullike on seal ning sisse poole pandud siis ette mingi " Plaastri või lapi moodi asi"
Siis gaasipedaali sain enamvähem liikuma, natukese nõksum veel, aga küll see õli seal vahel oma töö teeb.
Pole veel küll põhja all käinud,aga muret valmistab millegi pärast see, et tagumised pidurikettad on suht roostes,ütleks et isegi väga, kuigi kerget kulumis kihti on ketta keskelt näha. ABS murrab hullumoodi tööd ning absi pumbal on 1 toru pimedaks tehtud. Siiani pole jõudnud uurida mispärast see nii on.
Siis roolivõimu potska oli peaaegu tühjaks imetud, põhjapeal oli seal selline paari-kolme milline osa alles.
Natukene muret valmistab ka see,et olen paarkorda sõites tundnud,et kurvis tahaks rool natukene nagu vibada käes. Pole õiget hetke ära tabanud ning ei tea kas see on ikka see. Muidu auto kisub paremale maitsekalt küll.
Igast pirnikesi ja asju vahepeal muretsetud ning tuled-viled enamvähem töötamas. Vahepeal oli mingi teema,et salongi armatuuri tuled kustusid ära ja kohe ka pidurdustuled ei töötanud. Samas hakkas teinepäev jälle tööle. Kaitsmed olid kõik ilusad ja terved, järjelikult kusagil kakine kontakt. Samamoodi on ka tagumise salongitule põlema panemine 3x kohustus alles tööle hakata. Sumpa ka löriseb, üritan ajutiselt selle sumpamöksiga ära lappida ning parematel päevadel siis keevitusse viia.
Nüüd ka hea pool. Ostsin 180 euri eest enim vajaminevaid varuosasid.
Uus 74 a aku 740 ah. Käigukasti/reduktori õli mineraal EP80W-90, mootori õli Castrol Magnetic Diesel 10W-40, õlifilter, 10 liitrit tosooli (vana tosool mustaks tõmbunud juba)
Tundub,et oleks vaja ka termostaat ära vahetada kuna tundub,et kuidagi kaua läheb soojaks, max temp mis ta saavutab on mingi 81-83.
Salongis oleks vaja niiskusest lahti saada kuna porimattide all võib liugu kenasti lasta. Aken jäätub ka pigem seest kui väljast ära.
Tahaks paremaid pilte ka teha, nii et jääme ootele

There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !