06-03-2013, 05:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2013, 09:59 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
(06-03-2013, 10:12 AM)v6sa Kirjutas: Oma praeguse moto tapmiseks on oelmasoleva pumba lõpuni pealekeeramisest küll. Läheb laiali, mis paugub.No praegune mootor võib päris kergelt jah pilbasteks minna, kuna Blowby on juba praegugi end näidanud ja näitab end veelgi, mida rohkem seda matsu tulema hakkab, seda hullemaks asi läheb.
On Sul olemas kodustatud diselist, kes pumba paika sätib? Kuigi teoorias on asi lihtne, kiupub praktika olema kuratlikult tüütu. Ning tegelikult peaks vedavate pöörete paikasaamiseks natuke ka regulaatorit näppima... Seda a Eestis teadaolevalt keegi ei tee... Välja arvatud ehk Oisu mees, kes jutu järgi kõike teeb...
Kui uut tegema hakkad, võta juba OM603 ette. Niikuinii Sa seda liikurit turbotatuna legaalseks ei saa... Aga ülevaatuspunkte saab meil valida
Regulaatori saaks ka enamvähem kindlasti paika mõne mootori peal mis töötab ja mis on näiteks maas.. Saab laivis parameetreid kruvida ja jälgida et mis toimub selle tulemusena.
603 võtaks hea meelega ette, aga nagu ikka, selle jaoks oleks teoreetiliselt paremat toorikut vaja + finantseeringut. Kui 603 juba kaalika otsa pista, siis sealt tuleks korralikult jõudu väja ajada. Minu kere aga ma pakun et seda eriti hästi vastu ei taha pidada, samamoodi ka ülekanded. Tagasild on juba mul hetkel selline et koliseb õrnalt, ehk lõtk on sees. Seda peaks kuidagi reguleerima teine kord kui rohkem aega on, mõne teise reduktori seest distantsseibe hankida ja nendega asi enamvähem paika ajada.
Diisli turbotamine on pagana huvitav teema ja järjest järjest rohkem hoogu kogumas.
Tegelikult nii 603-me ei tahakski, pigem ikka 606, 603 pumbaga...
EDIT: Sain infot ka, et 606 elektriliselt kontrollitava pumba plunserid istuvadki minu pumbale sisse. Sain ka tootekoodi, niiet nüüd tuleb ainult hindasid uurida ja plaani hakata pidama... Seniks aga tuleb edasi ilastada hullude norrakate videote peale.