05-03-2013, 03:21 PM
Pumbal elemendi suurus kirjas - Kus täpsemalt?
606 turboka pumpa on ka võimalik näha, ma pean ühel plokikaane vahetuse ära tegema, siis on võimalik uurida kui sisselaske kollektor maha tuleb.
Eks kõigepealt proovin kunagi suve kanti kas siis motovahetuse eel pumpa lõpuni keerata ja eks siis näha ole kuidas musta tulema hakkab ja rõhku toodab. Kardan et praegune turbo hakkab mul surgema ja lõppkokkuvõttes jookseb laiali.
Alla 7mm elementidega saab hakkama küll, 7mm elemente saaks M pumpadele vistist STD foorumist loetu järgi mingist vanast Ford Transiti pumbast kuskil 40€ plunser.
Mul ei ole rohkem vaja kui 6.0mm, kuna see suudab kütust toota päris palju, 120cc on päris viisakas kogus, minu mootori kohta tähendaks see juba liialt jõudu. Keegi Norras on 616 mootorist üle 250hp välja võtnud küll, aga selle jaoks oleks vajalik märkimisväärseid ümberehitusi. Arvestades et mul nagunii mootor parajalt kohvi on, siis ma usun et ma saaksin 200hp jõuga lahti nii enda kaanest kui ka väntvõllist... Saaks no 140hp ikka kätte, siis oleks päris relv juba.
7,5 mida STD foorumis Goran, dieselmeken teeb annab võimalikuks 200cc kütust vistist, aga mingi moto ei suuda seda ära põletada ja norrakad vistist sõidavad 170cc-ga ringi.
Dieselmekeni kanalil youtubes on olemas ka kuidas käituvad 5.5 ja 6.0 elemendid ühes pumbas...
606 turboka pumpa on ka võimalik näha, ma pean ühel plokikaane vahetuse ära tegema, siis on võimalik uurida kui sisselaske kollektor maha tuleb.
Eks kõigepealt proovin kunagi suve kanti kas siis motovahetuse eel pumpa lõpuni keerata ja eks siis näha ole kuidas musta tulema hakkab ja rõhku toodab. Kardan et praegune turbo hakkab mul surgema ja lõppkokkuvõttes jookseb laiali.
Alla 7mm elementidega saab hakkama küll, 7mm elemente saaks M pumpadele vistist STD foorumist loetu järgi mingist vanast Ford Transiti pumbast kuskil 40€ plunser.
Mul ei ole rohkem vaja kui 6.0mm, kuna see suudab kütust toota päris palju, 120cc on päris viisakas kogus, minu mootori kohta tähendaks see juba liialt jõudu. Keegi Norras on 616 mootorist üle 250hp välja võtnud küll, aga selle jaoks oleks vajalik märkimisväärseid ümberehitusi. Arvestades et mul nagunii mootor parajalt kohvi on, siis ma usun et ma saaksin 200hp jõuga lahti nii enda kaanest kui ka väntvõllist... Saaks no 140hp ikka kätte, siis oleks päris relv juba.
7,5 mida STD foorumis Goran, dieselmeken teeb annab võimalikuks 200cc kütust vistist, aga mingi moto ei suuda seda ära põletada ja norrakad vistist sõidavad 170cc-ga ringi.
Dieselmekeni kanalil youtubes on olemas ka kuidas käituvad 5.5 ja 6.0 elemendid ühes pumbas...