27-02-2013, 11:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2013, 03:05 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Teine suurim avastus oli vigane jahutussüsteem. Sellest kirjutasin ka >siin< teemas. Lühidalt siis: jahutusvedeliku temperatuur läks liiga ülesse kuni rakendusid esimesed elektrilised ventilaatorid. Oli aru saada, et ringlus on häiritud ja ei toimu piisavat jahutamist. Ei olnud veepumba viga, ei olnud õhukorki süsteemis. Hoopiski oli esimene radiaator peaaegu kinni, ainult selle üksikud ülemised ribid olid lahti. Kunagi siis kasutatud süsteemis vett või lekkepeatajaid, sellest ka radikas roostepläga täis. Keegi taibu oli veel termostaadi vahele vasktraadiga mässinud kaks raudmutrit, et see oleks pidevas avatud olekus
Radikapunni eemaldamisel ei hakanud sealt midagi jooksma kuna oli pläga täis:
Ülemise lõdviku ots:
Radikas sai maha võtta, sellele sai tehtud pool päeva kestev pesu. Surveveega ühest lõdvikust ja siis teisest, vahepeal sai õhuga ehmatatud. Juba jäi mulje, et roostese vee tulek sealt ei saagi otsa. Ka sai puhast äädikat täis valatud ja pliidi kohal see peaaegu keema lastud.
Ka veepump sai igaks juhuks kontrollitud, see oli korras.
Üldiselt pean ütlema kiidusõnu mootori juurdepääsetavuse kohta. Radika eemaldamine lihtsam, kui ülilihtsana tunduva Gaz-53 oma. Pealt vaid katteplekk eemaldada ning lõdvikud lahti ja saabki radika üles välja tõsta. Ka veepumbale ja termostaadile on väga lihtne juurdepääs.
Seejärel tegin ka ise vea, sõites ajutiselt üldse ilma termostaadita. Nagu ma eelpool mainitud teemas mainisin, siis Mercedes ei kannata üldse ilma termostaadita tööd - töötab vaid väike ring ja suure ringi töö on tugevalt häiritud, maanteel läheb liiga kuumaks.
Praeguseks on sees uus 85C Wahleri termostaat ning süsteem töötab laitmatult. Mootor läheb kiiresti soojaks ja seier seisab olenemata sõidustiilist või kiirusest ühe koha peal.
Termostaat sai ostetud automaailma veebipoest, lisaks sai veel ostetud õlifilter ja küttefilter. Hinnad: Õlifilter - 4.06€, kütusefilter - 4,07€, termostaat - 11,49€.
Ilmselt ostan suveks sisse ikkagi 80C termostaadi, milline oli sees ka algselt. Või mis arvate?
Radikapunni eemaldamisel ei hakanud sealt midagi jooksma kuna oli pläga täis:
Ülemise lõdviku ots:
Radikas sai maha võtta, sellele sai tehtud pool päeva kestev pesu. Surveveega ühest lõdvikust ja siis teisest, vahepeal sai õhuga ehmatatud. Juba jäi mulje, et roostese vee tulek sealt ei saagi otsa. Ka sai puhast äädikat täis valatud ja pliidi kohal see peaaegu keema lastud.
Ka veepump sai igaks juhuks kontrollitud, see oli korras.
Üldiselt pean ütlema kiidusõnu mootori juurdepääsetavuse kohta. Radika eemaldamine lihtsam, kui ülilihtsana tunduva Gaz-53 oma. Pealt vaid katteplekk eemaldada ning lõdvikud lahti ja saabki radika üles välja tõsta. Ka veepumbale ja termostaadile on väga lihtne juurdepääs.
Seejärel tegin ka ise vea, sõites ajutiselt üldse ilma termostaadita. Nagu ma eelpool mainitud teemas mainisin, siis Mercedes ei kannata üldse ilma termostaadita tööd - töötab vaid väike ring ja suure ringi töö on tugevalt häiritud, maanteel läheb liiga kuumaks.
Praeguseks on sees uus 85C Wahleri termostaat ning süsteem töötab laitmatult. Mootor läheb kiiresti soojaks ja seier seisab olenemata sõidustiilist või kiirusest ühe koha peal.
Termostaat sai ostetud automaailma veebipoest, lisaks sai veel ostetud õlifilter ja küttefilter. Hinnad: Õlifilter - 4.06€, kütusefilter - 4,07€, termostaat - 11,49€.
Ilmselt ostan suveks sisse ikkagi 80C termostaadi, milline oli sees ka algselt. Või mis arvate?