09-02-2013, 09:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2013, 04:00 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Kas keegi teab siis, kas neid elektrilisi pumpasid on kaks või ikkagi vaid üks?
Kas sellele vasakul lanzeroonil olevale pumbale peaks pinge koguaeg peale tulema, kui süüde sees? Kas keegi oskab öelda millise kaitsme all see on? Minul ei tule sinna mingit pinget peale, ka ei tööta pump, kui sellele juhtmetega 12V peale anda.
Kasutasin otsingut ja silma jäi suht sarnaste sümptomitega mure.
Teema siin:
w124 3,0 bens probleem temperatuuriga
Sealt jäi silma selline tsitaat:
Kui tõene see väide on? Minu omal sai termostaat välja võetud seepärast, et see oli nagunii juba rikutud (oli juba tehtud kellegi poolt pidevalt avatuks).
Kas lahendus võikski nii lihtne olla, et piisab vaid uuest termostaadist?
Ise kaldun arvama, et kui on ikkagi plokikaane leke, siis teeb termostaat asja veel hullemaks.
edit.
Lugesin välismaa foorumeid ja sealt jäi ka selline väide silma:
Tellisin uue termostaadi ära. Kui kätte saan ja asi paigaldatud, siis annan tulemustest teada.
Kas sellele vasakul lanzeroonil olevale pumbale peaks pinge koguaeg peale tulema, kui süüde sees? Kas keegi oskab öelda millise kaitsme all see on? Minul ei tule sinna mingit pinget peale, ka ei tööta pump, kui sellele juhtmetega 12V peale anda.
Kasutasin otsingut ja silma jäi suht sarnaste sümptomitega mure.
Teema siin:
w124 3,0 bens probleem temperatuuriga
Sealt jäi silma selline tsitaat:
(12-02-2009, 02:38 PM)liiv Kirjutas: arvan,et probleemi lahendab õige termostaat ja radika kork.Kui term. natukenegi ei pea tekib radikas vastu surve ja mootori temp. tõuseb.Kui võtta 3,0 bens. term. välja,läheb kohe keema.Ja radika kork olgu org.
Kui tõene see väide on? Minu omal sai termostaat välja võetud seepärast, et see oli nagunii juba rikutud (oli juba tehtud kellegi poolt pidevalt avatuks).
Kas lahendus võikski nii lihtne olla, et piisab vaid uuest termostaadist?
Ise kaldun arvama, et kui on ikkagi plokikaane leke, siis teeb termostaat asja veel hullemaks.
edit.
Lugesin välismaa foorumeid ja sealt jäi ka selline väide silma:
Tsitaat:no. OM603 requires the T-stat to remain in place.
Removal of the t-stat will cause a short circuit of the water flow. Flow will go from the head directly to the water pump.
Tellisin uue termostaadi ära. Kui kätte saan ja asi paigaldatud, siis annan tulemustest teada.