Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 3.0 bens probleem temperatuuriga
#1
täna sõitsin maale ja niikui 50 ala tuli nii temp hakkas tõusma kohe.90 sõidad siis kohe läheb 90kraadi peale tagasi.aga just vaikse sõiduga nagu lükkab temperatuuri üles ja kohapeal kipub ka kuumaks minema, kuigi alles paar kuud tagasi sai termostaat vahetatud.enne oli termostaadi vahetust ei läind soojaks.auto on 124 300ce 138kw.võib olla keegi teab öelda milles asi võib olla
Vasta
#2
kas tal pole mitte elektri mootoriga radika jahutus?? kui on siis kas ka töötab, jahutab!!
kui mitte siis ventika tiiviku sidur.
sõites jahutab radikat vastutulev jahe õhk, mida seistes pole järelikult on küsimus radika jahutamises!!
Vasta
#3
ce300 Kirjutas:täna sõitsin maale ja niikui 50 ala tuli nii temp hakkas tõusma kohe.90 sõidad siis kohe läheb 90kraadi peale tagasi.aga just vaikse sõiduga nagu lükkab temperatuuri üles ja kohapeal kipub ka kuumaks minema, kuigi alles paar kuud tagasi sai termostaat vahetatud.enne oli termostaadi vahetust ei läind soojaks.auto on 124 300ce 138kw.võib olla keegi teab öelda milles asi võib olla

Ka uus termostaat võib näkku panna, eriti kui mingi 150 eek maksis. Sellel mootoril ju lihtne vahetada, proovi korra vana tagasi panna ja selgub kas viga muus kui termostaadis.
Vasta
#4
tiiviku sidur ka umbes 3kuud tagasi vahetatud ja toimib.aga proovin seda vana termostaadi varjanti.see maksis jah mingised 160-170 raha.kust saab korraliku termostaadi kui peaks vaja minema ja palju maksab korralik termostaat?
Vasta
#5
ce300 Kirjutas:tiiviku sidur ka umbes 3kuud tagasi vahetatud ja toimib.aga proovin seda vana termostaadi varjanti.see maksis jah mingised 160-170 raha.kust saab korraliku termostaadi kui peaks vaja minema ja palju maksab korralik termostaat?

Eks ikka esindusest, ca 300 eeku peaks olema.
Vasta
#6
sai termostaad vahetatud ja nüüd umbes 300km sõidetud ja jälle kui mootor töösoe on radikas külm ja läheb mootori temp kuumaks. milles asi olla võiks?
Vasta
#7
Võta see termostaat üldse ajutiselt välja ja vaata ,mis siis saab.Radikas peab sel juhul raudselt soojaks minema.Võib ka veepump ära olla,või on lihtsalt suur radikas sodi täis ja kinni.Võib-olla sul tosool nii lahja,et tõmbab külmaga radika kinni.
Vasta
#8
tosool normis nii tase kui kangus.kas siukest asja ei või olla et kuskil õhumull sees ja takistab ringvoolu.see üks minu loll mõte lihtsalt.
Vasta
#9
Kas soojenduse radikas samal ajal külma ei hakka puhuma?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
ei puhub ilusti sooja nagu peab...kui täisvõimsusega puhub koguaeg siis püsib temp normis.võtsin selle vana termostaadi välja mis esialgselt arvates oli õhtal(pool aastat kestis) ja keetsin pliidi peal vees.avaneb 87-90 kraadi juures ilusti.järelikult termostaat töötab.mõistus otsas.Icon_sad
Vasta
#11
Täpselt sama probleem on ka minulgi !!! hmmm ???
Vasta
#12
Ilma termostaadita proovisid sõita?
Vasta
#13
jah sama lugu.kohapeal läheb ikka kuumaks
Vasta
#14
kuidas saaks kontrollida kas radikas umbes või kuidas veepumpa kontrollida?kuidas radikat puhastada?
Vasta
#15
ce300 Kirjutas:kuidas saaks kontrollida kas radikas umbes või kuidas veepumpa kontrollida?kuidas radikat puhastada?

radikat kontrollida lihtne. lase tosool välja ja proovi läbi radika puhuda. õhk peab vabalt läbi käima. veepumpa saab näiteks nii kontrollida, et võtad ülemise lõdviku radika küljest lahti, suunad lõdviku otsa taeva poole kergelt ja siis vaatad, kas tuure andes hakkab vesi seal välja tulema, kas ikka surub vett üles.
Vasta
#16
tänud.nädalavahetusel kohe vaatan siis mis värk on.
Vasta
#17
ootan ka huviga Big Grin anna teada !aga mulle on ka räägitud, et vb see radikas umbes Wink
Vasta
#18
aga kas ei ole võimalik variant, et plokikaane tihend kergelt läbi mineku ääre peal ja surub õrna rõhku jahutussüsteemi? seega on koguaeg õhk jahutussüsteemis, mistõttu on ka jahutus häiritud. mul on näiteks 2.0 diisliga see probleem. rõhk pole piisavalt suur, et midagi lõhki lüüa, aga jahutus on siiski häiritud.
Vasta
#19
hannes_s Kirjutas:aga kas ei ole võimalik variant, et plokikaane tihend kergelt läbi mineku ääre peal ja surub õrna rõhku jahutussüsteemi? seega on koguaeg õhk jahutussüsteemis, mistõttu on ka jahutus häiritud. mul on näiteks 2.0 diisliga see probleem. rõhk pole piisavalt suur, et midagi lõhki lüüa, aga jahutus on siiski häiritud.


Täitsa võimalik !Wink
Vasta
#20
millise küljealt selllele plokikaane tihendile lähenema peaks?et nagu kuidas ma tean et kui see läbi või mineku äärel?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 137 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 128 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 352 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 185 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 277 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 357 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,469 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 441 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,711 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 324 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne