w124 3.0 bens probleem temperatuuriga - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: w124 3.0 bens probleem temperatuuriga (/showthread.php?tid=11278) |
w124 3.0 bens probleem temperatuuriga - ce300 - 24-01-2009 täna sõitsin maale ja niikui 50 ala tuli nii temp hakkas tõusma kohe.90 sõidad siis kohe läheb 90kraadi peale tagasi.aga just vaikse sõiduga nagu lükkab temperatuuri üles ja kohapeal kipub ka kuumaks minema, kuigi alles paar kuud tagasi sai termostaat vahetatud.enne oli termostaadi vahetust ei läind soojaks.auto on 124 300ce 138kw.võib olla keegi teab öelda milles asi võib olla RE: probleem temperatuuriga - anto123 - 24-01-2009 kas tal pole mitte elektri mootoriga radika jahutus?? kui on siis kas ka töötab, jahutab!! kui mitte siis ventika tiiviku sidur. sõites jahutab radikat vastutulev jahe õhk, mida seistes pole järelikult on küsimus radika jahutamises!! RE: probleem temperatuuriga - ralak - 24-01-2009 ce300 Kirjutas:täna sõitsin maale ja niikui 50 ala tuli nii temp hakkas tõusma kohe.90 sõidad siis kohe läheb 90kraadi peale tagasi.aga just vaikse sõiduga nagu lükkab temperatuuri üles ja kohapeal kipub ka kuumaks minema, kuigi alles paar kuud tagasi sai termostaat vahetatud.enne oli termostaadi vahetust ei läind soojaks.auto on 124 300ce 138kw.võib olla keegi teab öelda milles asi võib olla Ka uus termostaat võib näkku panna, eriti kui mingi 150 eek maksis. Sellel mootoril ju lihtne vahetada, proovi korra vana tagasi panna ja selgub kas viga muus kui termostaadis. RE: probleem temperatuuriga - ce300 - 24-01-2009 tiiviku sidur ka umbes 3kuud tagasi vahetatud ja toimib.aga proovin seda vana termostaadi varjanti.see maksis jah mingised 160-170 raha.kust saab korraliku termostaadi kui peaks vaja minema ja palju maksab korralik termostaat? RE: probleem temperatuuriga - Karl - 24-01-2009 ce300 Kirjutas:tiiviku sidur ka umbes 3kuud tagasi vahetatud ja toimib.aga proovin seda vana termostaadi varjanti.see maksis jah mingised 160-170 raha.kust saab korraliku termostaadi kui peaks vaja minema ja palju maksab korralik termostaat? Eks ikka esindusest, ca 300 eeku peaks olema. RE: probleem temperatuuriga - ce300 - 07-02-2009 sai termostaad vahetatud ja nüüd umbes 300km sõidetud ja jälle kui mootor töösoe on radikas külm ja läheb mootori temp kuumaks. milles asi olla võiks? RE: probleem temperatuuriga - nordrainbow - 08-02-2009 Võta see termostaat üldse ajutiselt välja ja vaata ,mis siis saab.Radikas peab sel juhul raudselt soojaks minema.Võib ka veepump ära olla,või on lihtsalt suur radikas sodi täis ja kinni.Võib-olla sul tosool nii lahja,et tõmbab külmaga radika kinni. RE: probleem temperatuuriga - ce300 - 08-02-2009 tosool normis nii tase kui kangus.kas siukest asja ei või olla et kuskil õhumull sees ja takistab ringvoolu.see üks minu loll mõte lihtsalt. RE: probleem temperatuuriga - Laur - 08-02-2009 Kas soojenduse radikas samal ajal külma ei hakka puhuma? RE: probleem temperatuuriga - ce300 - 08-02-2009 ei puhub ilusti sooja nagu peab...kui täisvõimsusega puhub koguaeg siis püsib temp normis.võtsin selle vana termostaadi välja mis esialgselt arvates oli õhtal(pool aastat kestis) ja keetsin pliidi peal vees.avaneb 87-90 kraadi juures ilusti.järelikult termostaat töötab.mõistus otsas. RE: probleem temperatuuriga - Rash11 - 08-02-2009 Täpselt sama probleem on ka minulgi !!! hmmm ??? RE: probleem temperatuuriga - nordrainbow - 09-02-2009 Ilma termostaadita proovisid sõita? RE: probleem temperatuuriga - ce300 - 09-02-2009 jah sama lugu.kohapeal läheb ikka kuumaks RE: probleem temperatuuriga - ce300 - 09-02-2009 kuidas saaks kontrollida kas radikas umbes või kuidas veepumpa kontrollida?kuidas radikat puhastada? RE: probleem temperatuuriga - hannes_s - 11-02-2009 ce300 Kirjutas:kuidas saaks kontrollida kas radikas umbes või kuidas veepumpa kontrollida?kuidas radikat puhastada? radikat kontrollida lihtne. lase tosool välja ja proovi läbi radika puhuda. õhk peab vabalt läbi käima. veepumpa saab näiteks nii kontrollida, et võtad ülemise lõdviku radika küljest lahti, suunad lõdviku otsa taeva poole kergelt ja siis vaatad, kas tuure andes hakkab vesi seal välja tulema, kas ikka surub vett üles. RE: probleem temperatuuriga - ce300 - 11-02-2009 tänud.nädalavahetusel kohe vaatan siis mis värk on. RE: probleem temperatuuriga - Rash11 - 12-02-2009 ootan ka huviga anna teada !aga mulle on ka räägitud, et vb see radikas umbes RE: probleem temperatuuriga - hannes_s - 12-02-2009 aga kas ei ole võimalik variant, et plokikaane tihend kergelt läbi mineku ääre peal ja surub õrna rõhku jahutussüsteemi? seega on koguaeg õhk jahutussüsteemis, mistõttu on ka jahutus häiritud. mul on näiteks 2.0 diisliga see probleem. rõhk pole piisavalt suur, et midagi lõhki lüüa, aga jahutus on siiski häiritud. RE: probleem temperatuuriga - Rash11 - 12-02-2009 hannes_s Kirjutas:aga kas ei ole võimalik variant, et plokikaane tihend kergelt läbi mineku ääre peal ja surub õrna rõhku jahutussüsteemi? seega on koguaeg õhk jahutussüsteemis, mistõttu on ka jahutus häiritud. mul on näiteks 2.0 diisliga see probleem. rõhk pole piisavalt suur, et midagi lõhki lüüa, aga jahutus on siiski häiritud. Täitsa võimalik ! RE: probleem temperatuuriga - ce300 - 12-02-2009 millise küljealt selllele plokikaane tihendile lähenema peaks?et nagu kuidas ma tean et kui see läbi või mineku äärel? |