23-01-2013, 06:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2013, 06:18 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Mure asdga, hea asi kuluks talvel ära. Alustan siis täitsa algusest kui auto ostsin.
Ostes põles asd tuli vaatasin kapotialla paak oli tühi valasin täis ja peagi avastasin riknenud hüdrovooliku.
Lasin siis uue pressida, samas vana voolikut lahates tuli sealt valja hulgaliselt plast kuule ja muid junne mis takistaks justkui kiiret õlivoolu. Uuel neid sisse ei saanud. Sai siis jälle õli lisatud varsti oli märgata autoall õlilaiku.
Toru oli katki. Asendasin osa uue vasktoruga. Samas oli seal all klapi juures üks toru pimedaks tehtud mis läks sellesse regulaatorisse mis stabika juures on. Esialgu seda korda ei hakanud tegema. Nii kui veateadet hakkasin lugema käis pauk ja uus vasktoru oligi puruks, muideks kuuesest vask torust oli saanud 7 mm vasktoru. Täna sai siis jälle üritatud seda korda teha.
Vahetasin 7mm paisunud vasktoru 6mm toru vastu. Panin ka selle pimedaks tehtud toru uue mis regulaatorisse läheb, nullisin veateate sai mõned korralikud küljed lastud asi toimis kenasti. Olin juba hetkeks rõõmus kui jälle asd tuli süttis. Ja autoalla tekkis järjekordne õliloik.
Igakord kui teadet lugenud olen vilgub tuli 8 korda. Kas ta võib vigase magnetklapi pärast neid torusid järjest puruks puhuda, ise olen ka sellele hüdrovoolikule mõelnud äkki uue voolikuga lööb liiga hullu laksuga õli peale. Täna nullisin veateate igaks juhuks tühja süsteemiga seejärel valasin alles õli sisse. Eelviimase nullimisega tekitasin karaazi korraliku õli uputuse.
Oleks tänulik igasuguste soovituste nõuannete eest.
Ja mul põleb armatuuris tuluke mis näitab et mõni pirn on läbi aga kõik põlevad korralikult.
Ostes põles asd tuli vaatasin kapotialla paak oli tühi valasin täis ja peagi avastasin riknenud hüdrovooliku.
Lasin siis uue pressida, samas vana voolikut lahates tuli sealt valja hulgaliselt plast kuule ja muid junne mis takistaks justkui kiiret õlivoolu. Uuel neid sisse ei saanud. Sai siis jälle õli lisatud varsti oli märgata autoall õlilaiku.
Toru oli katki. Asendasin osa uue vasktoruga. Samas oli seal all klapi juures üks toru pimedaks tehtud mis läks sellesse regulaatorisse mis stabika juures on. Esialgu seda korda ei hakanud tegema. Nii kui veateadet hakkasin lugema käis pauk ja uus vasktoru oligi puruks, muideks kuuesest vask torust oli saanud 7 mm vasktoru. Täna sai siis jälle üritatud seda korda teha.
Vahetasin 7mm paisunud vasktoru 6mm toru vastu. Panin ka selle pimedaks tehtud toru uue mis regulaatorisse läheb, nullisin veateate sai mõned korralikud küljed lastud asi toimis kenasti. Olin juba hetkeks rõõmus kui jälle asd tuli süttis. Ja autoalla tekkis järjekordne õliloik.
Igakord kui teadet lugenud olen vilgub tuli 8 korda. Kas ta võib vigase magnetklapi pärast neid torusid järjest puruks puhuda, ise olen ka sellele hüdrovoolikule mõelnud äkki uue voolikuga lööb liiga hullu laksuga õli peale. Täna nullisin veateate igaks juhuks tühja süsteemiga seejärel valasin alles õli sisse. Eelviimase nullimisega tekitasin karaazi korraliku õli uputuse.
Oleks tänulik igasuguste soovituste nõuannete eest.
Ja mul põleb armatuuris tuluke mis näitab et mõni pirn on läbi aga kõik põlevad korralikult.
Naftapress.