12-01-2013, 03:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2013, 03:46 PM ja muutjaks oli Priit.)
Miks Sa ise Silberist järele ei küsi? Usud foorumi liikmete selgeltnägemisvõimesse?
SBC-st loobus MB 2006.a uuendusega, 2004-2005 kutsuti tagasi kontrolli väidetavalt 2 miljonit autot. Seega peaks SBC plokiga auto olema tänaseks (kui pikalt laoplatsil pole vedelenud) olema sõitnud vähemalt 7 aastat.
Veebis Autolehe testis (mille tegemise aega ma ei tea), vastas Innar Kaldoja Silberautost: "Pidurite SBC hüdraulikaploki vahetus on tänaseni toimunud tehase kulul (sõltumata läbisõidust või esmaregistreerimise kuupäevast). Alates mudeliuuendusest ei kasutata ka enam SBC-pidurisüsteemi."
St siit tuleb uuesti välja, et see on tehase otsus, kas vahetust rahastatakse ja mis ulatuses, vaevalt Silber soovib ise tehase poolt pakutavast rahast loobuda, kui selleks võimalus Esindused teevad minu teada hea meelega töid, mille maksab kinni tehas.
Piduriõli vahetuste ajaloo nõudmine esinduses oleks nagu loogiline minu arvates, küll pole mootoriõli vahetuste ajalugu selle defektiga seostatav.
EDIT: Tehnikamaailmast:
Paljud rikked on põhjustatud oskamatust remondist. Näiteks pidurivedelikku tuleks vahetada sagedasti, iga 2–3 hoolduse järel, vastasel juhul on oht rikkuda SBC-pump. Pumba rikkele viitav veateade Service brake ennustab 2000 euro suurusjärgus väljaminekut, odavam on remonditud pumba kasutamine. Pidurisüsteemi elektroonika võib ka niisama jupsima hakata.
Kuna pidurisüsteem on seotud olulise turvariskiga, on tehas korvanud suure osa SBC juhtplokkide riketest ka pärast garantiiaja lõppu. See ei ole siiski mingi reegel, otsuse hüvitamise kohta teeb tehas vastava päringu ja hooldusajaloo põhjal. Iga juhtumit vaadeldakse eraldi, positiivse vastuse korral on tegemist tootja hea tahte avaldusega. Võltsitud läbisõidu või puuduliku ajaloo korral heasoovlikkusele loota ei maksa.
SBC-st loobus MB 2006.a uuendusega, 2004-2005 kutsuti tagasi kontrolli väidetavalt 2 miljonit autot. Seega peaks SBC plokiga auto olema tänaseks (kui pikalt laoplatsil pole vedelenud) olema sõitnud vähemalt 7 aastat.
Veebis Autolehe testis (mille tegemise aega ma ei tea), vastas Innar Kaldoja Silberautost: "Pidurite SBC hüdraulikaploki vahetus on tänaseni toimunud tehase kulul (sõltumata läbisõidust või esmaregistreerimise kuupäevast). Alates mudeliuuendusest ei kasutata ka enam SBC-pidurisüsteemi."
St siit tuleb uuesti välja, et see on tehase otsus, kas vahetust rahastatakse ja mis ulatuses, vaevalt Silber soovib ise tehase poolt pakutavast rahast loobuda, kui selleks võimalus Esindused teevad minu teada hea meelega töid, mille maksab kinni tehas.
Piduriõli vahetuste ajaloo nõudmine esinduses oleks nagu loogiline minu arvates, küll pole mootoriõli vahetuste ajalugu selle defektiga seostatav.
EDIT: Tehnikamaailmast:
Paljud rikked on põhjustatud oskamatust remondist. Näiteks pidurivedelikku tuleks vahetada sagedasti, iga 2–3 hoolduse järel, vastasel juhul on oht rikkuda SBC-pump. Pumba rikkele viitav veateade Service brake ennustab 2000 euro suurusjärgus väljaminekut, odavam on remonditud pumba kasutamine. Pidurisüsteemi elektroonika võib ka niisama jupsima hakata.
Kuna pidurisüsteem on seotud olulise turvariskiga, on tehas korvanud suure osa SBC juhtplokkide riketest ka pärast garantiiaja lõppu. See ei ole siiski mingi reegel, otsuse hüvitamise kohta teeb tehas vastava päringu ja hooldusajaloo põhjal. Iga juhtumit vaadeldakse eraldi, positiivse vastuse korral on tegemist tootja hea tahte avaldusega. Võltsitud läbisõidu või puuduliku ajaloo korral heasoovlikkusele loota ei maksa.