W211.SBC Ploki Garantii.? - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: W211.SBC Ploki Garantii.? (/showthread.php?tid=30052) |
W211.SBC Ploki Garantii.? - tyyp1234 - 11-01-2013 Olen kuulnud,et SBC plokil on 10a garantii.?Kas on keegi seda vahetanud?Kas vahetatakse tasuta,või on mingi summa?Kui on garantii,siis ju peaks olema tasuta? RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - R129 - 11-01-2013 Kunagi vahetati tasuta. Seejärel hüvitati 2/3. Nüüd kui oled käinud kõik hooldused Silberis siis hüvitatakse vist 30 %. RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - umbellatus - 11-01-2013 mõned aastad tagasi vahetati täitsa tasuta, w211. siis räägiti midagi läbisõidust, küsi silberist üle. RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - pirnikas - 11-01-2013 Ise käisin ka sama probleemiga seal.Kui sa pole teinud kõiki hooldusi (k.a õlivahetused)Silberis siis hüvitatakse ainult 30 % jah. Ikkagi oli mingi 1400 euri ise vaja maksta vms.Täpset hinda ei mäleta. RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - tyyp1234 - 12-01-2013 Selge.Aga kui on ikkagi Mercedese jama see SBC ja on tunnistanud seda.Siis tekkib küsimus,et euroopa liidus elame juJa kui midagi laguneb,siis vahetatakse välja tasuta? RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - R129 - 12-01-2013 (12-01-2013, 11:36 AM)tyyp1234 Kirjutas: Selge.Aga kui on ikkagi Mercedese jama see SBC ja on tunnistanud seda.Siis tekkib küsimus,et euroopa liidus elame juJa kui midagi laguneb,siis vahetatakse välja tasuta? ??? Eraisikuna on sul seadustega tagatud, et asi peaks 2 aastat vastu pidama. Seda ta ilmselt tegigi, kui sa just ei ostnud laoplatsilt 2011 aastal tutikana 211 kere masinat? Juriidilise isikuna on müüjal vabatahtlik valik kas ta annab mingi garantii või mitte. Kui ta ei anna, siis võiks asi suhteliselt kähku ära laguneda ja sina lihtsalt ostjana nendid fakti. Kohus võib muidgi mõistlikkuse printsiipi siin rakendama hakata, aga ... RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - tyyp1234 - 12-01-2013 Äitähh vastuse eest.Aga lugedes Inglise jne.... foorumeid on jutt 10aastast?Ja seal vahetatakse tasuta.Kas see ei või olla Silberi enda väljamõeldis,et ei vaheta või ainult 30prossa hüvitab? Vabandust.Tekivad lihtsalt sellised küsimused. RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - Priit - 12-01-2013 Miks Sa ise Silberist järele ei küsi? Usud foorumi liikmete selgeltnägemisvõimesse? SBC-st loobus MB 2006.a uuendusega, 2004-2005 kutsuti tagasi kontrolli väidetavalt 2 miljonit autot. Seega peaks SBC plokiga auto olema tänaseks (kui pikalt laoplatsil pole vedelenud) olema sõitnud vähemalt 7 aastat. Veebis Autolehe testis (mille tegemise aega ma ei tea), vastas Innar Kaldoja Silberautost: "Pidurite SBC hüdraulikaploki vahetus on tänaseni toimunud tehase kulul (sõltumata läbisõidust või esmaregistreerimise kuupäevast). Alates mudeliuuendusest ei kasutata ka enam SBC-pidurisüsteemi." St siit tuleb uuesti välja, et see on tehase otsus, kas vahetust rahastatakse ja mis ulatuses, vaevalt Silber soovib ise tehase poolt pakutavast rahast loobuda, kui selleks võimalus Esindused teevad minu teada hea meelega töid, mille maksab kinni tehas. Piduriõli vahetuste ajaloo nõudmine esinduses oleks nagu loogiline minu arvates, küll pole mootoriõli vahetuste ajalugu selle defektiga seostatav. EDIT: Tehnikamaailmast: Paljud rikked on põhjustatud oskamatust remondist. Näiteks pidurivedelikku tuleks vahetada sagedasti, iga 2–3 hoolduse järel, vastasel juhul on oht rikkuda SBC-pump. Pumba rikkele viitav veateade Service brake ennustab 2000 euro suurusjärgus väljaminekut, odavam on remonditud pumba kasutamine. Pidurisüsteemi elektroonika võib ka niisama jupsima hakata. Kuna pidurisüsteem on seotud olulise turvariskiga, on tehas korvanud suure osa SBC juhtplokkide riketest ka pärast garantiiaja lõppu. See ei ole siiski mingi reegel, otsuse hüvitamise kohta teeb tehas vastava päringu ja hooldusajaloo põhjal. Iga juhtumit vaadeldakse eraldi, positiivse vastuse korral on tegemist tootja hea tahte avaldusega. Võltsitud läbisõidu või puuduliku ajaloo korral heasoovlikkusele loota ei maksa. RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - Autokey - 13-01-2013 parandus maksab 60eur Auto Key Service Madara 31 5087905 RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - nostromo - 13-01-2013 Kas SBC-plokk vaid E-klassil või kasutati ka nt 2006 G-klassil? RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - thalenfrei - 13-01-2013 mina tean silberist sellist infot et kui plokk pekki läheb, lähed sinna, teevad mingid testid, saadavad need tehasesse ja tehas otsustab, mida kas ja kuipalju keegi hüvitab. Info on 2012 suvise päritoluajaga. RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - tyyp1234 - 14-01-2013 (13-01-2013, 08:12 PM)thalenfrei Kirjutas: mina tean silberist sellist infot et kui plokk pekki läheb, lähed sinna, teevad mingid testid, saadavad need tehasesse ja tehas otsustab, mida kas ja kuipalju keegi hüvitab. Info on 2012 suvise päritoluajaga. Huvitav.Mida see test näitab? RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - MarkoW211 - 14-01-2013 (14-01-2013, 11:55 AM)tyyp1234 Kirjutas: Huvitav.Mida see test näitab? Minul käis auto just seal testis. Arve peal on kirjas kaks rida: 1. 42-0641 PIDURISÜSTEEMI KONTROLL 18,72 eur 2. 54-1011 DAS TEST 12,48 euro Lõppsumma 37,44 eur Lõppu on kirjutatud Vahetust vajab SBC juhtplokk (2153 eur). Samas telefonis öeldi, et nad on langetanud ploki hinda 1500 euro peale. Veakoodi väljatrüki lõpus on kokkuvõte: Result: - Service thershold reached Further procedure -Deactivate control unit A7/3in1 (SBC control unit). -Replace components A7/3 (SBC hydraulic unit). -Initial startup after repair. SEAG damage code (7 digits): -43 102 D1 Operation number of operation texts and work units or standard texts and flat rates: - 42 8591 Replace component A7/3. - 42 1362 Bleed brake system. Note: - Damage code 43 102 D1 must be used when encoding for warranty claims. - The warranty return slip must carry the remark "Service life of SBC elapsed". - If this information is not included, the warranty or goodwill claim will be rejected. End of test Auto läbisõit on 248000 km. Väidetavalt tegid nad (Silberauto) päringu Saksamaale ja said vastuseks, et tehas ei hüvita sentigi. Suhtlus Silberauto esindajaga oli iseenesest väga okei. (13-01-2013, 10:17 AM)Autokey Kirjutas: parandus maksab 60eur Kui saladus pole, siis milles Teie poolt pakutav parandus seisneb? RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - ville - 15-01-2013 Ämmal vahetati suvel Silberis tasuta ära, samas on ka auto ajalugu kõik teada... RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - Rolz - 15-01-2013 IMO täiesti loogiline ja loomulik, et tehas hüvitab asju, kui saab kindel olla, et mõni kodanik X kuskil kuuris pole asju X kohta keeranud. Ja neid hooldusi ei tasu alahinnata, sama case on Mobilo lisagarantiiga, eriti just 30 aastase keregarantiiga. Kui on Mobilo peal ja jooksev keregarantii, ei saa kindlustus X sind saata X kohta autot taastama võimaliku õnnetuse korral. RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - wdb240 - 15-01-2013 Ega neid plokke ei remonditagi. Tegemist puhta pettusega. Kui tuleb pidurite veateade ekraanile, siis see põhjustatud enamasti kahest asjast. 1) plokk nõuab tarkvara uuendust, mis lihtsalt lükkab tema eluealõppu tublisti tulevikku. 2)Plokk väidab, et tema eluiga on lõppenud ja turvalisuse tagamiseks vajab välja vahetamist. Esimest viga saab likvideerida Tõenäoliselt ainult Esindus, sest ploki üle programeerimine tehakse spetssiaalse programaatoriga. Teist viga võimalik kirve meetodiga "" PARANDADA"" Näiteks: MB Diagnoosi testril jooksva inseneeri laiendusega DAS tarkvaraga saab uuesti plokil sündida lasta või sõbrad hiinlased kes oma väikeste töökate kätega loonud selleks sarnaseid tööriistu. Plokk ise aga väga keeruline ja täpne mehatrooniline hydrauliline seade, kus pidurit tellib juht potensiomeetri keeramisega. Realselt piduri õli ei vajutata kunagi pedaaliga pidurdamisel.(Ainult häda pidur esirattad) Meil siin küll kiirteid ei ole, kuid enne, kui plokki remontida lasete,tuleks arvestada, et keelatud on ise igasugune piduriosade remontimine ning et keegi kunagi selle teo pärast oma eluküünalt ära ei kustuta. RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - MarkoW211 - 16-01-2013 (13-01-2013, 10:17 AM)Autokey Kirjutas: parandus maksab 60eur Uurisin ja sain vastuseks, et parandus seisneb SBC aju n.ö nullimises, mitte hüdraulikaploki remontimises. RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - R129 - 16-01-2013 Küsi kas nad mingi korrektse arve ka annavad, et pärast kindlustusele näidata miks pidurid ära kadusid Loodetavasti siiski eda ei juhtu, sest asjad on ikka väga üle dimensioneeritud ja engineeritud, kuigi jah kopter Soome lahte kukkus ju ka seeõttu alla, et pinne ummistas kanali ära ning arvatavasti oldi sinna samaväärselt mõttetööd panustatud kui auto pidurisüsteemidessegi - tegijatel paraku juhtub. RE: W211.SBC Ploki Garantii.? - v6sa - 16-01-2013 (14-01-2013, 10:53 PM)MarkoW211 Kirjutas: ... Selle järgi ju polegi muud, kui programmeeritud pedaalivajutuste arv on täis saanud. Süsteemi enda vigadest ju ei räägita... Kusagil kuuri all tehtud nullimine on alati natuke kahtlane äri. Ühelt poolt on tobe "igaks juhuks" vahetada kogu plokk, kui probleemiks on vaid numbrite otsasaamine... Aga teiselt poolt - keegi ei tea, mitu vajutust tegelikult esimese tõsise tõrkeni jäänud on. Tasub meeles pidada, et sõiduauto on oma olemuselt projektiil, mille tapavõime on muljetavaldav. Pidurite puudumisel saab see täies mahus realiseeruda. Kui oma sõitmist sättida nii, et pidurite tõrge oleks vaid tülikas võimalus, polegi asi nii hull... Valiku koht, kus "õige" määratlus sõltub positsioonist peldikuukse suhtes. |