22-12-2012, 02:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2012, 02:28 AM ja muutjaks oli wdb240.)
No lihtne loogika.... Akusse minev vool peab käima läbi aku ploki. Aku plokk on pandud kere massi ja Aku (-) klemmi vahele. Kui aku laadija panna otse akule ja niiviisi plokist mööda minna, siis võib aku plokk ilmselt liigkõrge pinge pärast aku defektseks tunnistada. Akusse saab laadimisvool tulla ainult ühte moodi. Generaatorist ja see peab läbima aku plokki.
Audidel ja BMW-del sama moodi. Ühesünaga kõikidel masinatel, kes omavad aku juhtplokki. MB-l see kõige närusemalt välja kukkunud. Massi pole väga kuhugi panna. Audil seevastu konkreetsed kohad selleks
Audi doc. illustratsiooniks.
W211 ei oma lisa (+) otsa kapoti all. Küll aga S211 omab, kuna selle mudelil võib olla elektriline pagaasniku põrand, mis ei taha väga liikuda, kui voolu pole. Aku aga asub tema all.
MB -l ei kontrolli aku plokk minutead geneka laadimist. Kontrollib auto voolu tarbimist ja juhib mõistliku voolu kasutamist. näiteks madala parda pinge korral ei luba Aku plokk kõikidel funktsioonidel toimida. Istmesoojendused on ootereziimis, Salongi vent on piiratud jms.
Audidel ja BMW-del sama moodi. Ühesünaga kõikidel masinatel, kes omavad aku juhtplokki. MB-l see kõige närusemalt välja kukkunud. Massi pole väga kuhugi panna. Audil seevastu konkreetsed kohad selleks
Audi doc. illustratsiooniks.
W211 ei oma lisa (+) otsa kapoti all. Küll aga S211 omab, kuna selle mudelil võib olla elektriline pagaasniku põrand, mis ei taha väga liikuda, kui voolu pole. Aku aga asub tema all.
MB -l ei kontrolli aku plokk minutead geneka laadimist. Kontrollib auto voolu tarbimist ja juhib mõistliku voolu kasutamist. näiteks madala parda pinge korral ei luba Aku plokk kõikidel funktsioonidel toimida. Istmesoojendused on ootereziimis, Salongi vent on piiratud jms.