20-12-2012, 05:46 PM
(20-12-2012, 02:30 PM)Rolz Kirjutas: Jutt ilmselt vertikaalsest servast, kus pagasi luugi tihend pagasi/auto poolt kinnitub. Kui luuk lahti teha, vuliseb vesi tagumise klaasi ja tihendi vertikaalse osa vahele ning peaks teoorias luugi avades külgede kaudu tagapampri peale/maha jooksma
W221 oli vist esimene MB, millel see serv "tõsiselt" üles tõsteti, ca 5cm, isegi jää ei "sõida" pagassi luuki avades
Aga elu peabki arenema, mäletan kuidas omal aja W124 mehi kadestasin, kelle uksetihend keeras ukse vahele kuni klaasi pinnani, et talvel avades poleks juhiiste lund täis
Aga väga ilus auto ja järjekordne tõestus sellest, et mida uuem MB, seda vajalikum on visuaalse täiuslikkuse saavutamiseks üks müstiline kolmetäheline lühend AMG.
AMG disainipakett teeb tõepoolest auto silmale väga palju meeldivamaks.
Tihendite vahelt ei tule õnneks midagi sisse.
Pigem on tegemist disainiveaga.
Kui luuk ülesse tõsta, siis voolab vesi mööda luugi alumist serva luugi pealt tuppa. Luuk ise üsna ümar ning pole ühtegi takistavat serva, mis vee allavoolu takistaks.
Vihmase ilmaga pagassi avad ning seal sisemuses peaks riideid/kotte vms olema, siis võid kindel olla, et need saavad märjaks.