20-12-2012, 02:30 PM
Jutt ilmselt vertikaalsest servast, kus pagasi luugi tihend pagasi/auto poolt kinnitub. Kui luuk lahti teha, vuliseb vesi tagumise klaasi ja tihendi vertikaalse osa vahele ning peaks teoorias luugi avades külgede kaudu tagapampri peale/maha jooksma
W221 oli vist esimene MB, millel see serv "tõsiselt" üles tõsteti, ca 5cm, isegi jää ei "sõida" pagassi luuki avades
Aga elu peabki arenema, mäletan kuidas omal aja W124 mehi kadestasin, kelle uksetihend keeras ukse vahele kuni klaasi pinnani, et talvel avades poleks juhiiste lund täis
Aga väga ilus auto ja järjekordne tõestus sellest, et mida uuem MB, seda vajalikum on visuaalse täiuslikkuse saavutamiseks üks müstiline kolmetäheline lühend AMG.
W221 oli vist esimene MB, millel see serv "tõsiselt" üles tõsteti, ca 5cm, isegi jää ei "sõida" pagassi luuki avades
Aga elu peabki arenema, mäletan kuidas omal aja W124 mehi kadestasin, kelle uksetihend keeras ukse vahele kuni klaasi pinnani, et talvel avades poleks juhiiste lund täis
Aga väga ilus auto ja järjekordne tõestus sellest, et mida uuem MB, seda vajalikum on visuaalse täiuslikkuse saavutamiseks üks müstiline kolmetäheline lühend AMG.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”