20-11-2006, 05:22 PM
To V6sa:
Paraku ma enam ei mäleta, milliste silindrite küünlad tahmased olid, aga uus ring juhtmeid ei teeks nii või naa paha. Ostan komplekti ja püüan ise ära ka vahetada. Eeldan, et see nüüd nii keeruline töö ka pole. Või on?
Ma ei taha kuidagi uskuda, et mu autol mootor kottis, aga eks kolmapäeval lasen surved ära mõõta. Lihtsalt gaasid eelmise aasta ülevaatusel olid paigas. Või tekib hõredus nii kiirelt? Õlivahetusest on möödas kuskil 6000 km. Olen tõesti liitri juurde valanud, aga õlikadu algas peale Valvoline Maxlife i kasutamist.
Leidsin netist pildi analoogse masina kapotialusest.
Suht väike teine, aga siiski:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Et kas oskad osutada, kus asub tühikäigumootor, juhtrõhuregulaator, hõrenduse voolik vms , mida siin teemas on juba võimalike põhjustena välja toodud?
Paraku ma enam ei mäleta, milliste silindrite küünlad tahmased olid, aga uus ring juhtmeid ei teeks nii või naa paha. Ostan komplekti ja püüan ise ära ka vahetada. Eeldan, et see nüüd nii keeruline töö ka pole. Või on?
Ma ei taha kuidagi uskuda, et mu autol mootor kottis, aga eks kolmapäeval lasen surved ära mõõta. Lihtsalt gaasid eelmise aasta ülevaatusel olid paigas. Või tekib hõredus nii kiirelt? Õlivahetusest on möödas kuskil 6000 km. Olen tõesti liitri juurde valanud, aga õlikadu algas peale Valvoline Maxlife i kasutamist.
Leidsin netist pildi analoogse masina kapotialusest.
Suht väike teine, aga siiski:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Et kas oskad osutada, kus asub tühikäigumootor, juhtrõhuregulaator, hõrenduse voolik vms , mida siin teemas on juba võimalike põhjustena välja toodud?