17-12-2012, 11:40 PM
Vahepeal siis vaikselt nokitsetud, coilpack oma koha leidnud, uued süütejuhtmed (BMW M20 omad, üks tuli küll liiga lühike aga järg näd ehk saab uue), tühikäigu mootor leidnud uue asukoha. Sisselaske torustik valmis, hetkel maha võetud kuna sai mõned vaakumväljavõtted kollele lisaks tehtud.
Samuti kütusesüsteem on koos, kütuserõhu regulaator paigas. Ei raatsinud kallist tjuuning jubinat osta ja hiinakat ei usalda siis sai OEM regulaatorit ja vanast(opeli vist) latist lõigatud pesa välja, samuti uued voolikud veetud.
Sain õige rihma lõpuks ja salongi vent ka korda tehtud.
Natuke sai ka mõeldud kuidas see asi võiks seal kapolti all välja nägema hakata ja plaan siis selline, et stock look. Latt on veel mustaks värvimatta. Samuti org õhuvõtt katab ideaalselt uue torustiku ära. Kõik torud ja cooleri vannid said mattmusta katte, mis ilusti hajutab nad kapottialla ära
Kindlasti oli midagi veel aga hetkel veel maadleme kellade mahutamisega keskmistesse vent avadesse. Juhtmestik vaja läbi tulemüüri vedada, ajule korralik pesa vaja meisterdada ja vast ehk saab võtit ka keerata.
Paar pilti ka.
Samuti kütusesüsteem on koos, kütuserõhu regulaator paigas. Ei raatsinud kallist tjuuning jubinat osta ja hiinakat ei usalda siis sai OEM regulaatorit ja vanast(opeli vist) latist lõigatud pesa välja, samuti uued voolikud veetud.
Sain õige rihma lõpuks ja salongi vent ka korda tehtud.
Natuke sai ka mõeldud kuidas see asi võiks seal kapolti all välja nägema hakata ja plaan siis selline, et stock look. Latt on veel mustaks värvimatta. Samuti org õhuvõtt katab ideaalselt uue torustiku ära. Kõik torud ja cooleri vannid said mattmusta katte, mis ilusti hajutab nad kapottialla ära
Kindlasti oli midagi veel aga hetkel veel maadleme kellade mahutamisega keskmistesse vent avadesse. Juhtmestik vaja läbi tulemüüri vedada, ajule korralik pesa vaja meisterdada ja vast ehk saab võtit ka keerata.
Paar pilti ka.
Turbo