03-12-2012, 01:11 AM
Uutematel V12TT mootoritel on probleeme õli lekkimisega silindrisse (loe vene foorumeid) seal pole lammutuses õhtegi 600TT mootorit enam üle. Ka USAst ostetakse avariislised kuuesajased ära.
Minu soovitus 500 4matic on ÜLLATAVALT reibas ja mõitliku küttekuluga ka igapäevaseks masinaks keskmiselt jõukamale kodanikule. Rattalaagrid pead sellel masinal vahetama ja esimese otsa masinatel oli ka pidurisadulad nõrgad (kolvid kiilusid kinni).
V6 mootoritel kulus tasakaalustusvõll ära - remondiks tuleb asi päris legoks võtta.
WIN koodi järgi saab täpselt vaadata milline varuosa antud autole külge läheb. Ehk kui EPC annab et Airmatic, siis on ta ka Airmatic; kui on ABC siis on ABC. Õhk on mõnus tõesti kuid ABC puhul ei saa enam aru kuidas kurvis kesktõmbekiirendus järsku puudub.
Mainitud gizmodest: Öövaatlusseade valmistas mulle igatahes pettumuse igatahes. 7G kast on kõvasti etem kui 5G.
Minu soovitus 500 4matic on ÜLLATAVALT reibas ja mõitliku küttekuluga ka igapäevaseks masinaks keskmiselt jõukamale kodanikule. Rattalaagrid pead sellel masinal vahetama ja esimese otsa masinatel oli ka pidurisadulad nõrgad (kolvid kiilusid kinni).
V6 mootoritel kulus tasakaalustusvõll ära - remondiks tuleb asi päris legoks võtta.
WIN koodi järgi saab täpselt vaadata milline varuosa antud autole külge läheb. Ehk kui EPC annab et Airmatic, siis on ta ka Airmatic; kui on ABC siis on ABC. Õhk on mõnus tõesti kuid ABC puhul ei saa enam aru kuidas kurvis kesktõmbekiirendus järsku puudub.
Mainitud gizmodest: Öövaatlusseade valmistas mulle igatahes pettumuse igatahes. 7G kast on kõvasti etem kui 5G.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858