02-12-2012, 01:27 AM
Jällegi suured tänud!
Ju neil on siis jah S 600 puhul mingi oma süsteem Datacardide dekodeeringus. Täitsa võimalik, et kuna S-il on õhkvedrustus nö baasvedrustus, siis S 600 ja AMG-de puhul tuleb ABC alati nö kohustusliku tasuta lisana kaasa (ka seal nimekirjas), ilma milleta neid osta ei saa, kuid lisavarustusena pannakse kirja ikka.
Seda ainult hea kuulda. Siiani olin arvestanud, et varuosad on sama hinnatasemega, või isegi kallimad (kuna ikka uuem mudel) kui W220 puhul.
Otseselt midagi spetsiifilist ei otsi, kuigi tõesti vb S 600 oleks midagi sellist mida hing ihaldaks, kuna V12 mootoril on mingi eriline aura, kuid reaalselt mõeldes siiski ei leia enda jaoks piisavalt põhjendust, et S 600 soetada - võttes arvesse, et hoolduskulud ja võimalikud remondikulud (sh ABC-vedrustus) on hoopis teisest klassist. Tegelikult tuleb ausalt tunnistada, et ka ostuhind seab siinkohal omad piirid. Kuna diisliusku ma pole, seega jäävad ainult V6 ja V8 (v.a. AMG) mootorid. Tegelikult piisaks isegi S 350 200 kW-st, kuid elu on näidanud, et kõige optimaalsemaks variandiks peetakse S 500 nime all pakutavat (olgu siis tegu W126, W140, W220 või W221-ga) V8 mootorit. Aga eks kõik juba oleneb ka konkreetsest autost - st seisukord, ajalugu, värv, sisu ja loomulikult ka hind. Pigem panen rõhku mugavusele, kui dünaamikale, sellest ka kindel soov Airmaticuga S-klass, kuna väidetavalt pidi olema pehmem, kui ABC-vedrustusega (+ muidugi vähem kulukam omada ka). Seega seisukord ja ajalugu on esmatähtsad, siis värv ja sisu ning kui siis tõesti selgub, et sama või peaeagu sama hinnaga tekib valik V6 ja V8-te vahel, siis loomulikut eelistaks V8 mootorit, eriti just S 500 poolt pakutavat.
(01-12-2012, 11:57 PM)Rolz Kirjutas: 600 on ABC ja 5 kast standard, ma pigem kahtlen nende aftermarket Datacardide dekodeeringut.
Ju neil on siis jah S 600 puhul mingi oma süsteem Datacardide dekodeeringus. Täitsa võimalik, et kuna S-il on õhkvedrustus nö baasvedrustus, siis S 600 ja AMG-de puhul tuleb ABC alati nö kohustusliku tasuta lisana kaasa (ka seal nimekirjas), ilma milleta neid osta ei saa, kuid lisavarustusena pannakse kirja ikka.
(01-12-2012, 11:57 PM)Rolz Kirjutas: Ja mind on üllatanud ka varuosade üsna mõistlik hind.
Seda ainult hea kuulda. Siiani olin arvestanud, et varuosad on sama hinnatasemega, või isegi kallimad (kuna ikka uuem mudel) kui W220 puhul.
(01-12-2012, 11:57 PM)Rolz Kirjutas: Otsid midagi spetsiifilist?
Otseselt midagi spetsiifilist ei otsi, kuigi tõesti vb S 600 oleks midagi sellist mida hing ihaldaks, kuna V12 mootoril on mingi eriline aura, kuid reaalselt mõeldes siiski ei leia enda jaoks piisavalt põhjendust, et S 600 soetada - võttes arvesse, et hoolduskulud ja võimalikud remondikulud (sh ABC-vedrustus) on hoopis teisest klassist. Tegelikult tuleb ausalt tunnistada, et ka ostuhind seab siinkohal omad piirid. Kuna diisliusku ma pole, seega jäävad ainult V6 ja V8 (v.a. AMG) mootorid. Tegelikult piisaks isegi S 350 200 kW-st, kuid elu on näidanud, et kõige optimaalsemaks variandiks peetakse S 500 nime all pakutavat (olgu siis tegu W126, W140, W220 või W221-ga) V8 mootorit. Aga eks kõik juba oleneb ka konkreetsest autost - st seisukord, ajalugu, värv, sisu ja loomulikult ka hind. Pigem panen rõhku mugavusele, kui dünaamikale, sellest ka kindel soov Airmaticuga S-klass, kuna väidetavalt pidi olema pehmem, kui ABC-vedrustusega (+ muidugi vähem kulukam omada ka). Seega seisukord ja ajalugu on esmatähtsad, siis värv ja sisu ning kui siis tõesti selgub, et sama või peaeagu sama hinnaga tekib valik V6 ja V8-te vahel, siis loomulikut eelistaks V8 mootorit, eriti just S 500 poolt pakutavat.