01-12-2012, 06:56 PM
Jah, kuni S500/550 k.a. on Airmatic DC standardis ja ABC lisas, mida sai muidugi raha eest juurde osta.
S600, S63, S65 on ABC standardis, Precafelift mudelitel on ka 7G kasti asmel 5-ne kast (Väände taluvus teemaks).
Jah, kui võtad ette X Mercedese DataCardi, siis näed WIN koodi, tellimuskoodi, tellimuse täitmise kuupäeva,värvi,sisu, mootori ja käigukasti koodi.
Ja peale seda järgnevad SA Codes, ehk lisakoodid.
Ja jah, kui on Airmatic standardis, ei näe seda nn datacardi pealt, kui on võetud lisana ABC, on see lisakoodina olemas.
Mis neid S/C/M režimipilte puudutab, siis C (Comfort) ja S (Sport) on standardis, M (Manual) tekib sinna siis, kui on võetud lisana käiguvahetus roolilt ja M režiim aktiveerib selle, s.t. manuaalse käiguvahetuse režiimi. 7G puhul on neid palju, mida klõpsida, koos NightVisioniga tekib kerge arvutimängu tunne muidugi
Ma pead ei anna aga IMO salongist ei saagi aru, kas on A/M või ABC. Kapoti alt aga küll.
Aga pean ütlema, et W221 Adaptiivne Airmatic on juba päris hea, ei ole siukest kummipaadi tunnet enam. Ja S ja C režiimi vahe on väga hästi tuntav ja täidab eesmärki, ainuke häiriv asi (minu jaoks) on see, et võiks olla režiim, kus vedrustus on comfort režiimis (meie talv) aga kast sport režiimis. Comfort režiimis on see 7G kast jube uimane, eriti kohaltvõttes.
Aga mainiks veel, et W221 puhul "veab see õhkvedrustus ennast välja", on S-ile väga S-ilikult kohane sõitmiseks. Aga omades võrdlust ka ABC näaol, siis ABC on hoopis teine teema, tekib tunne, et ABC suudab tõesti füüsika allutada. See on üks meeletult elamust pakkuv kolmetäheline sõna, kus autot lihtsalt ei suuda üle mängida, enamasti allud enda julguse piirile mitte ABC võimalikkuse piirile. Aga kas just S'l ta olema peab... Jah 63/65 kindlasti aga tavakulgejal ma ei näe mõtet, et sellest teha ainuke lisa, mida taga ajada. Sellel autol jagub veel palju muid häid lisasid
S600, S63, S65 on ABC standardis, Precafelift mudelitel on ka 7G kasti asmel 5-ne kast (Väände taluvus teemaks).
Jah, kui võtad ette X Mercedese DataCardi, siis näed WIN koodi, tellimuskoodi, tellimuse täitmise kuupäeva,värvi,sisu, mootori ja käigukasti koodi.
Ja peale seda järgnevad SA Codes, ehk lisakoodid.
Ja jah, kui on Airmatic standardis, ei näe seda nn datacardi pealt, kui on võetud lisana ABC, on see lisakoodina olemas.
Mis neid S/C/M režimipilte puudutab, siis C (Comfort) ja S (Sport) on standardis, M (Manual) tekib sinna siis, kui on võetud lisana käiguvahetus roolilt ja M režiim aktiveerib selle, s.t. manuaalse käiguvahetuse režiimi. 7G puhul on neid palju, mida klõpsida, koos NightVisioniga tekib kerge arvutimängu tunne muidugi
Ma pead ei anna aga IMO salongist ei saagi aru, kas on A/M või ABC. Kapoti alt aga küll.
Aga pean ütlema, et W221 Adaptiivne Airmatic on juba päris hea, ei ole siukest kummipaadi tunnet enam. Ja S ja C režiimi vahe on väga hästi tuntav ja täidab eesmärki, ainuke häiriv asi (minu jaoks) on see, et võiks olla režiim, kus vedrustus on comfort režiimis (meie talv) aga kast sport režiimis. Comfort režiimis on see 7G kast jube uimane, eriti kohaltvõttes.
Aga mainiks veel, et W221 puhul "veab see õhkvedrustus ennast välja", on S-ile väga S-ilikult kohane sõitmiseks. Aga omades võrdlust ka ABC näaol, siis ABC on hoopis teine teema, tekib tunne, et ABC suudab tõesti füüsika allutada. See on üks meeletult elamust pakkuv kolmetäheline sõna, kus autot lihtsalt ei suuda üle mängida, enamasti allud enda julguse piirile mitte ABC võimalikkuse piirile. Aga kas just S'l ta olema peab... Jah 63/65 kindlasti aga tavakulgejal ma ei näe mõtet, et sellest teha ainuke lisa, mida taga ajada. Sellel autol jagub veel palju muid häid lisasid
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”