28-11-2012, 07:33 PM
(28-11-2012, 10:49 AM)v6sa Kirjutas:(28-11-2012, 07:36 AM)puukas Kirjutas: Okei, pean tunnistama, et eelmisel veovõllil, mis pooleks läks, sellel oli murdumis jälje järgi näha küll, et oli ennem ka pisike pragu juba olnud. Ühesõnaga talveks vahetan veel selle veovõlli ära aga peale talve vaja küll siis päris uued soetada. Kusjuures sellel 2.0-l jõudu rohkem jah kui tavaliselt
Vanade võllide korral jäädki vahetama, kui oma sõidustiili ei korrigeeri. Lõhub järsk koormuse tõus, kui võllis on pingekontsentraator olemas (näiteks roostesööbevagu kaitsekummi vitsa all). Vanal võllil leidub midagi alati...
Kui tahad kindla peale minna, osta uus võll (ning kahekordista oma auto maksumust). Odavam on oma sõidustiili korrigeerida...
Sul on õigus, uus veovõll maksab soodustusega u.300 euri tükk (see siis saksa oma, hiinakas pool sellest). Oleks koht olemas Soomes, kus tehakse 500 euri/paar uued veovõllid kuid seegi praegusel hetkel ebasobiv kulutus.
Täna sai veovõll alt võetud, just selle sama kaitsekummi vitsa alt oli purunenud, roostes oli selle koha pealt päris kõvasti, võlli läbimõõt oli silmnähtavalt väiksem kui mujal (ma ei tea, kas ongi see vähe väiksem või tõesti on see tervenisti roostesööbevagu). Peale selle murdumisjälge uurides oli näha, et oli eelnevalt olnud selline umbes millimeeter sügav ja 15 milli pikk pragu.
Esialgu läheb veovõll lihtsalt vahetusse, sõidu korrigeerimine on täiesti mõistetav jutt kuid antud masin on kohandatud vähe teistsuguseks sõidustiiliks (nt. startides on veovõllide "piinamine" paratamatu). Vähemalt talvel ei tohiks nüüd asi enam nii hull olla, usun, et viga hakkab taasilmnema lume sulamise ajal.