14-11-2006, 01:02 AM
ad:Tänan kõikidele, kes viitsisid vastata ja probleemi ära arvata!
Hetkel on olukord siiski juba päris hull. Käisin siis veel esmaspäeva õhtul autoga linnas.Oli veel asjaajamist. Kodust kesklinna ( kuskil 6 km ) sõitis auto kenasti, ei mingeid probleeme - jõnksutamisi jms. Kui olin peale kuskil 2,5 tundi eemalolemist parklasse naasin ja auto käivitasin, oli kõik veel korras. Aga umbes peale 200-300 m sõitu suri mootor sõidu pealt välja. Ei jäänd muud üle, kui tee kõrvale tõmmata, ohutuled peale.
Proovisin uuesti käivitada, aga ei midagi. Korra nagu sekundiks juba lubab, aga siiski ei midagi. Toonitan, et seekord toimus see jama juba külma mootoriga. Jeblasin seal veel mõnda aega, siis sai lastud auto koju maja ette pukseerida. Veel õhtul proovisin käivitada, aga ei miskit. Asi päris ära koolenud. Starter käiab ja akul jõudu küll ( veel ), aga ei saa enam asjas sotti. Kahtlustan, et kütusepump on oma töö lõpetanud. Kas aga sellel võib olla seos selles jamas, et kuumaga käima ei läinud!?
Kas on võimalik, et kütusepumba membraanis mingi pragu, mis ajaga üha suurenes vms? ...
Igatahes hetkel on selline kehvem seis, ei teagi kohe, kust alustada. Eks asun teisipäeval töökodadesse helistama ja uurima asja.
TO roman:
Kas oskad öelda, kus asub see õhukulumõõtja see nimetatud temp andur?
TO Tauno Mõts:
Hetkel paraku mul see pilditegemise võimalus puudub. Kui oled mu ülaloleva postituse auto täielikust seiskumisest läbi lugenud, siis küsin, kas sel võiks olla seos selle toruga, mis niiöelda " sigatseb " ? Olen suht võhik autoasjanduses, aga kus see nn sissepritse asub? ad:
TO v6sa:
Igatahes ei hakka ma su jutu peale kohe ise jõumeetodil küünlaid keerama Hetkel ei näegi sel eriti mõtet, kui auto enam üldse käima ei lähe. Muidu tutikad küünlad olemas küll, aga parem tõesti lasta remonditöökojal asjaga tegelda. Karta on, et praeguses olukorras pole asi enam ainult süüteküünaldes. Mootori surveid ma mõõtnud ei ole, aga eks mul on võimalus need lasta ära mõõta. Mis puutub sellesse õli korgi vahel väljaajamisse, siis ei oskagi kommenteerida. Ei tahaks uskuda, et mootor on kotti lastud ja kulunud. Aga eks seda tõestab lõplikult vaid survete mõõtmine. Muidu avastati korgi tihendit uurides, et sinna mingi paber vms vahele aretatud, peale mida see silikooniga kinni pandigi. Aga lihtsalt peale Valvoline i on seda õli hakanud tulema. Enne ei tulnud piuksugi ( kasutasin siis mingit suvaliselt Comma poolsünti ) . Voolikuid ja juhtmeid ei näe kyll lipendamas.
Hetkel on olukord siiski juba päris hull. Käisin siis veel esmaspäeva õhtul autoga linnas.Oli veel asjaajamist. Kodust kesklinna ( kuskil 6 km ) sõitis auto kenasti, ei mingeid probleeme - jõnksutamisi jms. Kui olin peale kuskil 2,5 tundi eemalolemist parklasse naasin ja auto käivitasin, oli kõik veel korras. Aga umbes peale 200-300 m sõitu suri mootor sõidu pealt välja. Ei jäänd muud üle, kui tee kõrvale tõmmata, ohutuled peale.
Proovisin uuesti käivitada, aga ei midagi. Korra nagu sekundiks juba lubab, aga siiski ei midagi. Toonitan, et seekord toimus see jama juba külma mootoriga. Jeblasin seal veel mõnda aega, siis sai lastud auto koju maja ette pukseerida. Veel õhtul proovisin käivitada, aga ei miskit. Asi päris ära koolenud. Starter käiab ja akul jõudu küll ( veel ), aga ei saa enam asjas sotti. Kahtlustan, et kütusepump on oma töö lõpetanud. Kas aga sellel võib olla seos selles jamas, et kuumaga käima ei läinud!?
Kas on võimalik, et kütusepumba membraanis mingi pragu, mis ajaga üha suurenes vms? ...
Igatahes hetkel on selline kehvem seis, ei teagi kohe, kust alustada. Eks asun teisipäeval töökodadesse helistama ja uurima asja.
TO roman:
Kas oskad öelda, kus asub see õhukulumõõtja see nimetatud temp andur?
TO Tauno Mõts:
Hetkel paraku mul see pilditegemise võimalus puudub. Kui oled mu ülaloleva postituse auto täielikust seiskumisest läbi lugenud, siis küsin, kas sel võiks olla seos selle toruga, mis niiöelda " sigatseb " ? Olen suht võhik autoasjanduses, aga kus see nn sissepritse asub? ad:
TO v6sa:
Igatahes ei hakka ma su jutu peale kohe ise jõumeetodil küünlaid keerama Hetkel ei näegi sel eriti mõtet, kui auto enam üldse käima ei lähe. Muidu tutikad küünlad olemas küll, aga parem tõesti lasta remonditöökojal asjaga tegelda. Karta on, et praeguses olukorras pole asi enam ainult süüteküünaldes. Mootori surveid ma mõõtnud ei ole, aga eks mul on võimalus need lasta ära mõõta. Mis puutub sellesse õli korgi vahel väljaajamisse, siis ei oskagi kommenteerida. Ei tahaks uskuda, et mootor on kotti lastud ja kulunud. Aga eks seda tõestab lõplikult vaid survete mõõtmine. Muidu avastati korgi tihendit uurides, et sinna mingi paber vms vahele aretatud, peale mida see silikooniga kinni pandigi. Aga lihtsalt peale Valvoline i on seda õli hakanud tulema. Enne ei tulnud piuksugi ( kasutasin siis mingit suvaliselt Comma poolsünti ) . Voolikuid ja juhtmeid ei näe kyll lipendamas.