13-11-2006, 06:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2006, 06:03 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Krt, lahustit põletava mootoriga autol võivad vabalt "päevad" olla... Traktorimootoriga seda muret pole.... Aga sel on muud mured --> kangiseadus töötab raudselt.
Küünalde vahetus pole raketiteadus. Aga mõningane mutrikeeramise kogemus võiks olla, enne kergsulamist plokikaande küünalde keeramise juurde asumist. muidu võib lisaks küünaldele ka plokikaane per**keerata... Aga samas on julge pealehakkamine pool võitu ja kolmveerand ebaõnnestumist.
Üldiselt võiks küünla seisundist peale hakata küll. Vähemalt diagnostika mõttes. Aga seda küünalt peaks siis oskama ka lugeda.... Samas peaks küünalde vahetamise ja vana küünla alusel mootori seisundi hindamisega suvaline töökoda hakkama saama... Ega MB siin ei erine teistest sädesüütega sisepõlemismootoritest...
Kas mootori surved on mõõdetud? Kui ei, siis võiks küünalde vahetamisega ka selle ära teha. Samuti enamustes töökodades tehtav asi, paljudel ka kodugaraažis selleks vidin olemas.
Küsimus targematele: kas see pritse mitte karterigaaside liigse koguse korral lolliks ei lähe? Seda enam, et hää õli korgi vahelt välja trügib... Bensiinimootoril seda juhtuda ei tohiks ja ka diislil on see selge mootori üldise kulumise märk...
Mõni voolik ei lipenda kusagil? Või juhe?
Küünalde vahetus pole raketiteadus. Aga mõningane mutrikeeramise kogemus võiks olla, enne kergsulamist plokikaande küünalde keeramise juurde asumist. muidu võib lisaks küünaldele ka plokikaane per**keerata... Aga samas on julge pealehakkamine pool võitu ja kolmveerand ebaõnnestumist.
Üldiselt võiks küünla seisundist peale hakata küll. Vähemalt diagnostika mõttes. Aga seda küünalt peaks siis oskama ka lugeda.... Samas peaks küünalde vahetamise ja vana küünla alusel mootori seisundi hindamisega suvaline töökoda hakkama saama... Ega MB siin ei erine teistest sädesüütega sisepõlemismootoritest...
Kas mootori surved on mõõdetud? Kui ei, siis võiks küünalde vahetamisega ka selle ära teha. Samuti enamustes töökodades tehtav asi, paljudel ka kodugaraažis selleks vidin olemas.
Küsimus targematele: kas see pritse mitte karterigaaside liigse koguse korral lolliks ei lähe? Seda enam, et hää õli korgi vahelt välja trügib... Bensiinimootoril seda juhtuda ei tohiks ja ka diislil on see selge mootori üldise kulumise märk...
Mõni voolik ei lipenda kusagil? Või juhe?