13-11-2006, 05:50 PM
To V6sa:
Aitäh sulle ülevaatliku vastuse eest!
Nüüd siis asjast. Ma nagu ei taha eeldada, et autol on " päevad " vms
Tegelt on asi nii, et kui ma ta eelmine kevad ostsin, siis hakkas õige pea jõnksutama kiirendamisel jne. Kevdal-suvel soojemate ilmadega sellist praegust anomaaliat polnud. Igatahes jõnksutamisest sain tollal lahti uute küünalde, jagaja kaane ja rootori abiga. Aga isegi nende uute vidinatega tegi ta sügisel ja talvel pulli, kus käivitus kenasti ja peale käivitust jamas veidi tühikäiguga ( yles-alla ) ning siis jäi kenasti paigale. Tõsi, veel külmemate ilmadega suri ka peale käivitust välja, kui just gaasiga pöördeid veidi yleval ei hoidnud. Aga peale hiljemalt kolmandat käivitust jäi asi kenasti pidama. Üldiselt ei lasnud sellest väiksest asjast end siis häirida. Endine omanik mainis ka, et on see probleem, aga tema lihtsalt peale käivitust hoidis jalga paar min gaasil, pöördeid siis kuskil 1000-1500 pöörde juures, kuni asi oli rahunenud.
Sel suvel hakkas sooja mootoriga tühikäik veidi rohkem kõikuma. Seda oli kenasti salongi kohe tunda, et vibrab ja tahhokas ka käis 700-800 pöörde vahel. Samas sellist mittekäivitumist suvel ei olnud kordagi. Praegused jamad on just tulnud talve hakul.
Üks tähelepanek on siiski, et peale suvist õlivahetust, kus panin sisse Valvoline MaxLife õli, mis pidi olema täissündi omadustega poolsünt õli, on seda veidi klapikambrikaane õlikorgi vahel välja immitsenud. Kas siis viga vedelemas õlis vms? Klapikambrikaane tihend samas ka 2005 suvi vahetatud ning ka õlikork sai alla veidi silikooni, et vahel läbi ei ajaks. Kas siis võib olla, et see immitsev õli saab piipudele ligi ja sealt need jamad? Pole just eriti suur loogik... võibolla võrdlen asjasse mittepuutuvaid asju!?
Mis puutub sellesse " paha tuju " ajal käivitusse, siis starter käiab hoogsalt ( aku on ka uus ) , süüte sisse keeramise hetkel on kuulda ka benapumba surinat. Käiab suht pikalt ja siis on kuulda mingit kolksu, käiab edasi, jälle mingi kolks vms... Peale 2-3 minutit uuesti proovides läheb käima, aga tahab kohe välja surra, gaasi lisades oleks nagu sein ees korraks... ja siis lööb pöörded ülesse... aga gaasitamisest kasu pole, sureb ikka kohe-kohe välja, kui nt panna käik sisse ja hakata püüdma liikuda. Nagu ka enne kirjutasin, peale 30 min, kui temp allpool, ei ole mingit muret.
Küünlaid pole kontrollinud, samuti seda, kas sumpast bensuhaisu tuleb.
Hr. Tauno Mõts kyll ytles, et võiks juhtmed vahetada ja uue jagaja kaane ning ega uued küünladki paha tee. Tõsi võib olla, et sain mingid kehvad varuosad, aga ei taha uskuda. 5 a võiks ikka nende asjade iga olla.
Võiksin midagi ju profülaktika mõttes vahetada. Oskate öelda, kas küünlaid, juhtmeid ja jagaja kaant saaks ka suht võhik ehk siis mina ise vahetada? Padrunvõti olemas, küünlavõti on kyll samas puudu.
Ette tänades,
Jan110
Aitäh sulle ülevaatliku vastuse eest!
Nüüd siis asjast. Ma nagu ei taha eeldada, et autol on " päevad " vms
Tegelt on asi nii, et kui ma ta eelmine kevad ostsin, siis hakkas õige pea jõnksutama kiirendamisel jne. Kevdal-suvel soojemate ilmadega sellist praegust anomaaliat polnud. Igatahes jõnksutamisest sain tollal lahti uute küünalde, jagaja kaane ja rootori abiga. Aga isegi nende uute vidinatega tegi ta sügisel ja talvel pulli, kus käivitus kenasti ja peale käivitust jamas veidi tühikäiguga ( yles-alla ) ning siis jäi kenasti paigale. Tõsi, veel külmemate ilmadega suri ka peale käivitust välja, kui just gaasiga pöördeid veidi yleval ei hoidnud. Aga peale hiljemalt kolmandat käivitust jäi asi kenasti pidama. Üldiselt ei lasnud sellest väiksest asjast end siis häirida. Endine omanik mainis ka, et on see probleem, aga tema lihtsalt peale käivitust hoidis jalga paar min gaasil, pöördeid siis kuskil 1000-1500 pöörde juures, kuni asi oli rahunenud.
Sel suvel hakkas sooja mootoriga tühikäik veidi rohkem kõikuma. Seda oli kenasti salongi kohe tunda, et vibrab ja tahhokas ka käis 700-800 pöörde vahel. Samas sellist mittekäivitumist suvel ei olnud kordagi. Praegused jamad on just tulnud talve hakul.
Üks tähelepanek on siiski, et peale suvist õlivahetust, kus panin sisse Valvoline MaxLife õli, mis pidi olema täissündi omadustega poolsünt õli, on seda veidi klapikambrikaane õlikorgi vahel välja immitsenud. Kas siis viga vedelemas õlis vms? Klapikambrikaane tihend samas ka 2005 suvi vahetatud ning ka õlikork sai alla veidi silikooni, et vahel läbi ei ajaks. Kas siis võib olla, et see immitsev õli saab piipudele ligi ja sealt need jamad? Pole just eriti suur loogik... võibolla võrdlen asjasse mittepuutuvaid asju!?
Mis puutub sellesse " paha tuju " ajal käivitusse, siis starter käiab hoogsalt ( aku on ka uus ) , süüte sisse keeramise hetkel on kuulda ka benapumba surinat. Käiab suht pikalt ja siis on kuulda mingit kolksu, käiab edasi, jälle mingi kolks vms... Peale 2-3 minutit uuesti proovides läheb käima, aga tahab kohe välja surra, gaasi lisades oleks nagu sein ees korraks... ja siis lööb pöörded ülesse... aga gaasitamisest kasu pole, sureb ikka kohe-kohe välja, kui nt panna käik sisse ja hakata püüdma liikuda. Nagu ka enne kirjutasin, peale 30 min, kui temp allpool, ei ole mingit muret.
Küünlaid pole kontrollinud, samuti seda, kas sumpast bensuhaisu tuleb.
Hr. Tauno Mõts kyll ytles, et võiks juhtmed vahetada ja uue jagaja kaane ning ega uued küünladki paha tee. Tõsi võib olla, et sain mingid kehvad varuosad, aga ei taha uskuda. 5 a võiks ikka nende asjade iga olla.
Võiksin midagi ju profülaktika mõttes vahetada. Oskate öelda, kas küünlaid, juhtmeid ja jagaja kaant saaks ka suht võhik ehk siis mina ise vahetada? Padrunvõti olemas, küünlavõti on kyll samas puudu.
Ette tänades,
Jan110