13-11-2006, 04:25 PM
Mu '89 aasta W124 3,0L benss hakkas nöökima.
Käima läks kabedalt. Väike võtmepööre ning korras. Sama ka külmadega. Mõnikord seisis auto mitu päeva, keegi ei liigutanud.
Siis kui vaja sõita, keerad võtit ja voila. Käis kui kellavärk. Kuni mootori soojenemiseni. Kui mootor soojenes siis hakkas puterdama.
Alul ikka vähem. Said lühemad otsad aetud. Aga probleem süvenes.
Tühikäik veel kuidagi oli aga kui pöördeid lisada või käik sissepanna siis suri välja.
Käima enam ei läind. Ketra palju tahad. Venitas ja venistas kuni tegi vaid kolks, kolks ja signalisatsioon piiksus paar korda. (Cheetah).
Algul arvasin, et küünlajuhtmed, jagaja kaan, "tooreklapp", siis ,et "signa".
Sain Keilasse MB'sse aja ning kui hommik käes, läksin käivitasin auto ning ootasin hingevärinal, kauaks. Ei olnduki vaja pikalt oodata ~15 mintsa. Igatahes välja ta suri ning nööriotsas sõit viis Keilasse.
Paar päeva oli diagnostik mölland. Igatahes viga ta ei leidnud. :-(
Nüüd käitub auto väga viisakalt. Seda juba viimased paar-kolm nädalat.
Käima läheb hästi ning sõidud saab kõik aetud ning sellega probleeme pole
ptyi-ptyi-ptyi.
Kui ta veel peaks nöökima hakkama siis ma vahetan bensupumba välja ja vaatan kas sellest on abi. Hetkel kahtulstan, et kottermann peidab end seal.
Ainuke "kiiks" mis on tekkind (ei süüdista Keila MB'd - võibolla juhus)
Kõrvalistuja jalgade juures on mingi karp. (EDW-Steuergerät, Becker Autoradio) Mingi signalisatsiooni ja raadio vms karp. Ma ei ole saksa keeles tugev. Selles karbis miski klõpsub. Kui teed ukse lahti, vajutad pidurid, näitad suunda - siis ~15 sekundit relee plõksib. Seejärel on vait kuni järgmise pidurini, uksevamiseni, suunatuleni)
Ehk on kellelgi vihjeid.
Teine keiss
'87 aasta 201 2,3L (mootor kas '88 või '89) veab väga pika vinnaga end käima. Ja pole vahet kas soe või külm mootor. Olen vahetanud küülnad, küünlajuhtmed. Abi miskit.
Kui mootor juba käib siis ta nurrub kenasti. Aga kui kiirendada või pedaali vajutada siis poob kinni. Pole spetsialist.
Viisin ta täna Speedsterisse Hannese juurde (head kogemused varasemast ajast). Loodan, et kottermann annab ennast näole. Eks ma homme muljetan mis Hannes ütles. (hoidke pöialt, et hoop poleks väga ränk)
Henry
Käima läks kabedalt. Väike võtmepööre ning korras. Sama ka külmadega. Mõnikord seisis auto mitu päeva, keegi ei liigutanud.
Siis kui vaja sõita, keerad võtit ja voila. Käis kui kellavärk. Kuni mootori soojenemiseni. Kui mootor soojenes siis hakkas puterdama.
Alul ikka vähem. Said lühemad otsad aetud. Aga probleem süvenes.
Tühikäik veel kuidagi oli aga kui pöördeid lisada või käik sissepanna siis suri välja.
Käima enam ei läind. Ketra palju tahad. Venitas ja venistas kuni tegi vaid kolks, kolks ja signalisatsioon piiksus paar korda. (Cheetah).
Algul arvasin, et küünlajuhtmed, jagaja kaan, "tooreklapp", siis ,et "signa".
Sain Keilasse MB'sse aja ning kui hommik käes, läksin käivitasin auto ning ootasin hingevärinal, kauaks. Ei olnduki vaja pikalt oodata ~15 mintsa. Igatahes välja ta suri ning nööriotsas sõit viis Keilasse.
Paar päeva oli diagnostik mölland. Igatahes viga ta ei leidnud. :-(
Nüüd käitub auto väga viisakalt. Seda juba viimased paar-kolm nädalat.
Käima läheb hästi ning sõidud saab kõik aetud ning sellega probleeme pole
ptyi-ptyi-ptyi.
Kui ta veel peaks nöökima hakkama siis ma vahetan bensupumba välja ja vaatan kas sellest on abi. Hetkel kahtulstan, et kottermann peidab end seal.
Ainuke "kiiks" mis on tekkind (ei süüdista Keila MB'd - võibolla juhus)
Kõrvalistuja jalgade juures on mingi karp. (EDW-Steuergerät, Becker Autoradio) Mingi signalisatsiooni ja raadio vms karp. Ma ei ole saksa keeles tugev. Selles karbis miski klõpsub. Kui teed ukse lahti, vajutad pidurid, näitad suunda - siis ~15 sekundit relee plõksib. Seejärel on vait kuni järgmise pidurini, uksevamiseni, suunatuleni)
Ehk on kellelgi vihjeid.
Teine keiss
'87 aasta 201 2,3L (mootor kas '88 või '89) veab väga pika vinnaga end käima. Ja pole vahet kas soe või külm mootor. Olen vahetanud küülnad, küünlajuhtmed. Abi miskit.
Kui mootor juba käib siis ta nurrub kenasti. Aga kui kiirendada või pedaali vajutada siis poob kinni. Pole spetsialist.
Viisin ta täna Speedsterisse Hannese juurde (head kogemused varasemast ajast). Loodan, et kottermann annab ennast näole. Eks ma homme muljetan mis Hannes ütles. (hoidke pöialt, et hoop poleks väga ränk)
Henry