13-11-2006, 10:13 AM
on kahte tüüpi kolmest mootorit - 132 ja 162 kw(24v).
Kütet võtavad mõlemad samasse auku, maanteel 8 tuuri linnas 13-14 (tehase järgi). Kui leiad korraliku isendi, soovitaks 162 kw. põhjuse saad teada peale esimest kickdowni
Jupid enamuses samad mis tavaline w124 (st. laialt saadaval ja võrdlemisi normaalse hinnaga), v.a. keredetailid loomulikult.
Hoolduse raha igakuiselt läheb 500-XXXXX eek (olenevalt kui tragid hooldajad on eelmised omanikud olnud - kehtib iga kasutet auto kohta).
Roostetavad kõik autod meie kliimas ning pole nagu kuulda olnud, et 124 keskmisest kuidagi hullem oleks.
Sõidu mugavus on mersulik - endal kolmas riis peale mersut ja ikka süda igatseb seda tunnet taga - MB ON kuramuse mugav...
Ühesõnaga, kui ökoautot taga ei aja ning 2 ust on piisav, siis 124 kube 3.0 162 kw motoga on suhtkoht ideaalne riistapuu, lase ainult enne ostu diagnostist läbi...
Kütet võtavad mõlemad samasse auku, maanteel 8 tuuri linnas 13-14 (tehase järgi). Kui leiad korraliku isendi, soovitaks 162 kw. põhjuse saad teada peale esimest kickdowni
Jupid enamuses samad mis tavaline w124 (st. laialt saadaval ja võrdlemisi normaalse hinnaga), v.a. keredetailid loomulikult.
Hoolduse raha igakuiselt läheb 500-XXXXX eek (olenevalt kui tragid hooldajad on eelmised omanikud olnud - kehtib iga kasutet auto kohta).
Roostetavad kõik autod meie kliimas ning pole nagu kuulda olnud, et 124 keskmisest kuidagi hullem oleks.
Sõidu mugavus on mersulik - endal kolmas riis peale mersut ja ikka süda igatseb seda tunnet taga - MB ON kuramuse mugav...
Ühesõnaga, kui ökoautot taga ei aja ning 2 ust on piisav, siis 124 kube 3.0 162 kw motoga on suhtkoht ideaalne riistapuu, lase ainult enne ostu diagnostist läbi...