10-10-2012, 08:44 PM
Suits on tumemust. Väga ideaalne, kui keegi jälitab sind, terve tee katab kinni kui korralikult vajutada.
Ega ma ise ei plaanigi teha Ma lihtsalt teen alati väikest eeltööd enne, kui töökotta lähen. Ehk siis mis eelarvet vaja on, kui kaua auto ära on ja kui tõsine see on -- ehk kas võib edasi sõita. Momendil on nii, et Indrek rääkis nendest klappidest ning kokkuvõttes on mul üsna hea visuaalne pilt silme ees, kuidas või kus mis midagi metsa paneb. Iseasi, et milline neist.
Aga pilt selge, tänud vastamast. Ma sain jällegi palju uut ja põnevat teada, varsti siis töökotta. Paneb EGRI kinni, klapid välja ning puhtaks. Siis BMW jälle kardavad mind
(10-10-2012, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Ää nüüd pahada, kuid Sa ei ole ju ise remondimees... Ning autode rauapoolest tead üsna vähe...
Seega soovitan soojalt viia auto Lesvenisse (või Horti, kui Sa Imre jüngreid ei usalda) - nemad teavad ja teevad ka korda. Usun, et teenid oma erialal remondiks vajaliku summa kiiresti.
Meie võime siin jäädagi Su veakirjelduse peale pakkuma...
Tead ju elektriautode mantrat isegi: arvuti --> diagnostik-->remont-->arvuti. MB puhul siis soovitavalt STAR.
Ega ma ise ei plaanigi teha Ma lihtsalt teen alati väikest eeltööd enne, kui töökotta lähen. Ehk siis mis eelarvet vaja on, kui kaua auto ära on ja kui tõsine see on -- ehk kas võib edasi sõita. Momendil on nii, et Indrek rääkis nendest klappidest ning kokkuvõttes on mul üsna hea visuaalne pilt silme ees, kuidas või kus mis midagi metsa paneb. Iseasi, et milline neist.
Aga pilt selge, tänud vastamast. Ma sain jällegi palju uut ja põnevat teada, varsti siis töökotta. Paneb EGRI kinni, klapid välja ning puhtaks. Siis BMW jälle kardavad mind