03-10-2012, 03:07 PM
(03-10-2012, 02:29 PM)kuld Kirjutas: ...
Probleem on selles, et turbo tuleb tööle saada nagu sõidaksid vabalt hingavaga. Kuna palju on sõitmist piduri ja gaasiga koos mängides siis ei tohi olla nt. turbo viivitust, rõhulangust peab olema ühtlane töötamine erinevatel pööretel jne. Kindlasti ei tohiks olla, et turbo tuleks niimoodi järgi nagu lööks keegi puuhaluga järsku vastu pead.
nt. Meil on legend käikude järgi ning kuna meil on käigud suhteliselt pikad siis ühe käigu tööpiirkond on suur, e. ühe käigu tööpiirkonda jääb üsna erineva raadiusega kurve, lisaks muutuvate kurviraadiustega kurve. Seega on auto mootoripöörete vahemaa ühel käigul ka pikk. Seetõttu peab mootorijõud olema ühtlane kogu selle käigu ja pöörete ajal.
Seal on veel omad probleemid mida kirjeldada on raske, nagu emotsioonide kirjeldaminegi.
Kuna te seda plaanite teha siis ootangi huviga kuidas asi töötama hakkab. Ning kes teab, vb turbotame oma võistlusmasina ka ära.
Või õpite sõitma konkreetse turbomootori eripärade järgi. Mis kohe kindlasti ei ole lihtne ülesanne, eriti pudedamal pinnal...