01-10-2012, 11:28 PM
Täna sai nokitsetud vähe, leitud ka põhjus kuhu jäi õlisurve.
Nimelt oli kuidagi vb eelise auto hävimisega seoses purunenud õlipumba ketitald. Ja seda sodi oli terve karter täis kaasa arvatud õlivõttur. Mõtlesin et panen uue õlipumba laost oli võtta 2 m104 pumpa aga külge pannes selgus et need olid tsipa pikemad ja ketiratas istus veits kaugemal. Panin siiski lõpuks vana tagasi ja nagu esmasel katsetusel paistis siis õlisurve oli tagasi.
Vanal õlil oli ka juures kütte hais arvan et kehvast seadest ja rikkast segust kuna vahepeal osad silindrid streikisid. Kuna tuleb minna kohe kohe sõjaväkke siis tahaks sõita hirmsasti veel aga tulevikus tuleb siiski uue mootori poole vaadata. See on siiski üpris kohvi aga küll turbo siit viimse väljal puhub.
Nimelt oli kuidagi vb eelise auto hävimisega seoses purunenud õlipumba ketitald. Ja seda sodi oli terve karter täis kaasa arvatud õlivõttur. Mõtlesin et panen uue õlipumba laost oli võtta 2 m104 pumpa aga külge pannes selgus et need olid tsipa pikemad ja ketiratas istus veits kaugemal. Panin siiski lõpuks vana tagasi ja nagu esmasel katsetusel paistis siis õlisurve oli tagasi.
Vanal õlil oli ka juures kütte hais arvan et kehvast seadest ja rikkast segust kuna vahepeal osad silindrid streikisid. Kuna tuleb minna kohe kohe sõjaväkke siis tahaks sõita hirmsasti veel aga tulevikus tuleb siiski uue mootori poole vaadata. See on siiski üpris kohvi aga küll turbo siit viimse väljal puhub.

Naftapress.