01-10-2012, 09:39 PM
(01-10-2012, 08:50 PM)aadukas81 Kirjutas:noh 3,2l ja 162kw... nii väga lihtsalt sa sealt 400 ja pluss kätte ei saa,noh saad kui raha kuhjaga .... siis saab jah lihtsalt.....(01-10-2012, 07:36 PM)aadukas81 Kirjutas: Sai proovitud uut Audru ringrada MB 190 3,2-ga, ringrada ja auto sobisid, 2 ringil ilmnesid vead millest kõik rääkisid aga ei tahtnud nagu kiuste uskuda ennem kui ise kogenud.Pidurite kadumine oli mingil määral ette teada aga ei teadnud ei uskund et see nii kähku juhtub. Huvitav kogemus oli ja tulid ka kõik asjad ja vead ilmsiks mida ei oskand arvata.Huvitav on see et vead on vaid auto seades mitte autos kinni.Super hästi juhitav ka märja ilmaga kui on piisavalt krutskeid täis juhid sangas, 3 käik kurvides ja pisike gaasi tallamine ja auto oli nagu drifti aqparaat hetkega,isegi kõige kiiremas kurvis tundus endalegi uskumatuna kuna pole eales nii proovind ja eriti mitte sellistel kiirustel.Ainus mis oli sellise sõidu kogemus et kui pidurit näpid ja auto muutub alajuhitavaks tõi olukorrast välja aind gaasi lisamine , ehk siis kui läks käest ära pidurdades said gaasi lisades lihtsalt auto oma kontrolli alla kasvõi külg ees.Elamus ja kogemus oli viimase peal ja see ei jää kindlasti viimaseks korraks, autol tuleb teha muudatused millest on olnud juttu aga nagu ikka ei usu ju ennem kui omal nahal kogend. praegu aind 160+ kw plaanis aga 400+ kw. Numbrid saab lihtsalt kätte aga aparaat peab ka toimima. mitte aind sirgelt sõites vaid ka kurvides. Ja see kordne Opentrack kinnitas ka seda.