08-09-2012, 01:27 PM
Torud tuleb sellepärast ümber ehitada, et praegu on viimane sumbuti pütt mingi rõve magu auto all, mis ripub ja paistab välja nagu kuskilt kitsekorjusest. Selle mercedese viimane pütt peab olema õhuke, ovaalne ning mitte silma torkama. Sellel mudelil (280E) on originaalis ette nähtud pidevalt 2 toru nii püttidest sisse kui sealt välja ja nii kuni lõpuni välja. Viimasest pütist välja, auto taha, peab tulema 2 sirget sumpa otsa kerge kaarega alla, nii, et nad silma ei riiva.
Kui saan nüüd selle 280E originaal püti kätte, siis tulevad ka sinna sumpa otstesse kindlasti ka 2 nikkel otsa. Mitte väga karjuvat, aga soliidset. Hetkel mõtlen, et kust saaks originaalsumpapüti. Kas tellida tutikas 100 euri eest või otsida veel kellegi kasutatud.
Sa küsid, et miks hakata ümber ehitama neid? Ütlen sellepeale nii: Kui teha, siis teha korralikult ja nii, et oleks endal ka ilus vaadata. Lisaks sellele, kui sellel autol peab olema all 2 toru, siis võiks seal alla ka ju 2 toru, et oleks nii, nagu peab.
Vin koodiga ei ole ma siiamaani selgust saanud. Näidikuplokk keskkonsoolis viitab sellele, et auto on 80-81 aasta oma. Passis on kirjas auto aastaks aga 84. Kui oleks mingi eripära mingi aasta mudelitel, siis saaks ehk aimu mõne muu originaaltüki järgi auto küljes, et mis aasta oma siis enamus autot on
Vin kood autopassis ei klapi VIN koodiga radiaatori peal oleval raual.
Üks kodanik siit foorumist juba uuris passis olevat vin koodi ning see annab küll 280E , aga täpsemaid andmeid ei anna, ehk sellega on mingi anomaalia. Ma üritan sellele anomaaliale selgitust saada.
Järgmiseks tööks on plaanis sebida taha praeguse antenni asemel täisnikkel antenn, mis sõidaks välja nagu praegune, aga jääks erge nurga alla. Umbes sellise nurga alla nagu on all porilapatsid ning uksepiit.
Lisaks tahaksin teada saada auto värvikoodi. Kuna see inimene, kes auto ülevärvis, seda enam ei tea, siis tulebk kuskil spektomeetriga mõõta ning enamvähem värvikood paika saada, et saaks värvikahjustused (juhiuksel olev kriim) ning ka taga pagasniku all oleval servalt paar vigastust eemaldada.
Oskab keegi soovitada, kus oleks kõige parem seda teha? (Värvikoodi teada saada siis?)
Kui saan nüüd selle 280E originaal püti kätte, siis tulevad ka sinna sumpa otstesse kindlasti ka 2 nikkel otsa. Mitte väga karjuvat, aga soliidset. Hetkel mõtlen, et kust saaks originaalsumpapüti. Kas tellida tutikas 100 euri eest või otsida veel kellegi kasutatud.
Sa küsid, et miks hakata ümber ehitama neid? Ütlen sellepeale nii: Kui teha, siis teha korralikult ja nii, et oleks endal ka ilus vaadata. Lisaks sellele, kui sellel autol peab olema all 2 toru, siis võiks seal alla ka ju 2 toru, et oleks nii, nagu peab.
Vin koodiga ei ole ma siiamaani selgust saanud. Näidikuplokk keskkonsoolis viitab sellele, et auto on 80-81 aasta oma. Passis on kirjas auto aastaks aga 84. Kui oleks mingi eripära mingi aasta mudelitel, siis saaks ehk aimu mõne muu originaaltüki järgi auto küljes, et mis aasta oma siis enamus autot on
Vin kood autopassis ei klapi VIN koodiga radiaatori peal oleval raual.
Üks kodanik siit foorumist juba uuris passis olevat vin koodi ning see annab küll 280E , aga täpsemaid andmeid ei anna, ehk sellega on mingi anomaalia. Ma üritan sellele anomaaliale selgitust saada.
Järgmiseks tööks on plaanis sebida taha praeguse antenni asemel täisnikkel antenn, mis sõidaks välja nagu praegune, aga jääks erge nurga alla. Umbes sellise nurga alla nagu on all porilapatsid ning uksepiit.
Lisaks tahaksin teada saada auto värvikoodi. Kuna see inimene, kes auto ülevärvis, seda enam ei tea, siis tulebk kuskil spektomeetriga mõõta ning enamvähem värvikood paika saada, et saaks värvikahjustused (juhiuksel olev kriim) ning ka taga pagasniku all oleval servalt paar vigastust eemaldada.
Oskab keegi soovitada, kus oleks kõige parem seda teha? (Värvikoodi teada saada siis?)