18-08-2012, 09:57 AM
Kuigi tegemist on vana postitusega, ei saanud jätta kirjutamata oma kommentaari. Ma arvan, et Sinu tunded selle auto roolis ei tulene mitte sellest, et end sõites vanemasse ajastusse üle kannad, vaid sellest, et ka täna ületab korras W124 paljudes olulistes detailides nii mõndagi ligi 20 aastat uuemat (väidetavalt) keskklassi autot:
-Suurepärane vedrustus mugava sõidu hindajale, täpne juhitavus.
-Mugavad istmed.
-See on "päris auto" e tagaveoline.
-2,3 l mootoriga pole kursis, kuid paar aastat hiljem paigaldatud 16-klapiline 2,2-liitrine bensiinimootor on uskumatul kombel sama ökonoomne, kui näiteks 2010. tehasest välja veerenud sama suure mootoriga keskklassi autod, samas on tal pöördemomenti olemas ka madalamatel pööretel.
-Erinevalt ümmargustest mull-autodest saab 124-ga ka lahtiste akendega sõita (ilma hullu tuulemürata)
-Selles autos ei ole mugavuse nimel sõidutunnet "välja polsterdatud"
Ehk minu soovitus noortele autohuvilistele oleks pigem mitte teha järeldusi MB osas odavate autode põhjal (mis on reeglina vägagi surnud).
Ps Ühel eelmisel postitusel on näha summuti kandetala vahetus. Minu soovitus on paigaldatud u-klambri üleliigsed otsad maha lõigata, et sinna ei saaks soovimatud asjad sõidu ajal taha haakida ja (suuri) ebameeldivusi põhjustada. Muidugi, asfaldil liikudes pole vahet.
-Suurepärane vedrustus mugava sõidu hindajale, täpne juhitavus.
-Mugavad istmed.
-See on "päris auto" e tagaveoline.
-2,3 l mootoriga pole kursis, kuid paar aastat hiljem paigaldatud 16-klapiline 2,2-liitrine bensiinimootor on uskumatul kombel sama ökonoomne, kui näiteks 2010. tehasest välja veerenud sama suure mootoriga keskklassi autod, samas on tal pöördemomenti olemas ka madalamatel pööretel.
-Erinevalt ümmargustest mull-autodest saab 124-ga ka lahtiste akendega sõita (ilma hullu tuulemürata)
-Selles autos ei ole mugavuse nimel sõidutunnet "välja polsterdatud"
Ehk minu soovitus noortele autohuvilistele oleks pigem mitte teha järeldusi MB osas odavate autode põhjal (mis on reeglina vägagi surnud).
Ps Ühel eelmisel postitusel on näha summuti kandetala vahetus. Minu soovitus on paigaldatud u-klambri üleliigsed otsad maha lõigata, et sinna ei saaks soovimatud asjad sõidu ajal taha haakida ja (suuri) ebameeldivusi põhjustada. Muidugi, asfaldil liikudes pole vahet.
(10-10-2010, 02:25 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Kui sujuv võib olla vana Mercedese käiguvahetus ja kui vaikne salong ning kui kergelt ja täpselt ta on juhitav. ...
... Ja selle kõige juures ma ei kujuta ette, kui uskumatult hea võis olla omas ajastus tuliuue W124-ga sõita. Ebareaalne. ...
PS! Hoiatus noortele autohuvilistele, kes endale autot valides kogemata sellele lehele sattusid! Eelkirjeldatud Mercedes-Benz W124 sõiduomadusi tuleb vaadelda puhtalt omas ajastus ning siinkirjutaja soovib rõhutada, et W124 kerega auto on aastal 2010 vananenud mudel, mis hõlmab endas paljuski aegunud tehnoloogiat, mistõttu ei ole tegemist tänapäeva kontekstis kaasaegsetele autodele võrdväärset konkurentsi pakkuva sõidukiga. Tegemist on ennekõike kõrgväärtusliku vanatehnikaga ning endale esimest autot ostma minnes soovitab käesoleva kirjatüki autor valida näiteks võimalikult uus ja korralik VW Golf.