02-08-2012, 01:21 AM
(02-08-2012, 12:11 AM)R129 Kirjutas:(01-08-2012, 11:51 PM)assu Kirjutas: Ah nii on asjalood. Nu puhastatud ja pestud ta on, sest kui ma selle vea avastasin viisin selle kohe töökotta.. Seal öeldi, et see oli meeletult must ning õli oli jube tükkis ja paks.. Sest SILBERAUTOS töötavad ju " parimad " töötajad.. autole tehti seal ju hooldused, täis hoolduse juures sai vahetatud ka käigukasti õli ning eeldan, et ka filter.. Aga nemad vahetasid seda nii, et segasid punase ja kollase( või valge ) õli kokku, kas pole mitte super. Ühesõnaga tänaseks päevaks on see käigukasti täiesti tükkideks võetud ja ära pestud ja puhastatud.. Kuid viga on jätkuvalt.. Aga aitäh informatsiooni eest!
Siis tuleb vaadata juhtimise poole. Kui juhtimine on vigane, siis ka selisel juhul on häired. Aga on võimalus, et ka hüdromuhv on katki. Soovitan siiski seda odavamat varianti kaaluda mitte kohe muhvi vahetada.
Kas peale kokku panekut on ka üli värvust vaadatud, kuidas seis on? Sest muhvist te vana mustust kätte ei saanud.
Mis tähendab juhtimine on vigane ?Ning mis mõttes odavamat varjanti kaaluda? Ja, mis see hüdromuhv hinnaliselt maksab, nii uuena kui ka natukene kasutatuna ?
Agaa mitte midagi pole vigast peale selle, et praeguse temperatuuriga kui auto on öösel seisnud.. Hommikul teeb oma paar kolm jõnksu ära külmalt ( kuskil 1-2 minuti vältel ) ja ongi korras, sõidab ilusti..
Aga värvus oli jäänud peale mingit aega ikkagi punaseks.