27-07-2012, 09:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2012, 09:53 AM ja muutjaks oli Luukas.)
Nagu peale BMW vahetust sai öeldud, et elus tuleb kõike proovida isegi Mersut siis nii ma tegingi.
Eesmärk oli saada siis uuem ja ökonoomsem auto ja seda ta on!
Hetkeks läbitud temaga 4500km ja siiani ei ühtegi etteheidet.
Keskmine kütusekulu 6,3l/100km. Maanteel 5,1l/100l. Linnas koos kliimaga 7l/100km.
Auto siis:
Mercedes-Benz E200 2.2 CDI 2004
Mootor:
*2.2L 90kw
*6 Käiku,manuaal.
Välimus:
*Carlsson veljed 18`
*Rehvid 245/40/R18
*Täis toonring
Lisadest:
4x elektri aknad,
el peeglid soojendusega
püsikiiruse hoidja
Kliima automaatik
vihmasensor
kompuuter
2x el.istmed
Nahksisu
Xenon
Auto jõudis Eestisse 2011 november Hollandist ja see hetk oli mootor kuuma saanud ning kokku jooksnud.
Eestis tehtud mootori pea remont ja vahetatud välja alumine plokk. (paberid kenasti olemas tehtud töödest)
Samuti uued õlid+ filtrid ning veermiku vajalikud osad vahetatud.
Juurde tahan veel panna mootorile chipi, et veidi lisa kw juurde saada
Siit ka mõned pildid:
Eesmärk oli saada siis uuem ja ökonoomsem auto ja seda ta on!
Hetkeks läbitud temaga 4500km ja siiani ei ühtegi etteheidet.
Keskmine kütusekulu 6,3l/100km. Maanteel 5,1l/100l. Linnas koos kliimaga 7l/100km.
Auto siis:
Mercedes-Benz E200 2.2 CDI 2004
Mootor:
*2.2L 90kw
*6 Käiku,manuaal.
Välimus:
*Carlsson veljed 18`
*Rehvid 245/40/R18
*Täis toonring
Lisadest:
4x elektri aknad,
el peeglid soojendusega
püsikiiruse hoidja
Kliima automaatik
vihmasensor
kompuuter
2x el.istmed
Nahksisu
Xenon
Auto jõudis Eestisse 2011 november Hollandist ja see hetk oli mootor kuuma saanud ning kokku jooksnud.
Eestis tehtud mootori pea remont ja vahetatud välja alumine plokk. (paberid kenasti olemas tehtud töödest)
Samuti uued õlid+ filtrid ning veermiku vajalikud osad vahetatud.
Juurde tahan veel panna mootorile chipi, et veidi lisa kw juurde saada
Siit ka mõned pildid: