02-07-2012, 03:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2012, 03:18 PM ja muutjaks oli wuller.)
(02-07-2012, 09:29 AM)v6sa Kirjutas:(30-06-2012, 09:38 AM)wuller Kirjutas: ...
mida võiks ette võtta?
Õlitaseme kontroll, kahtluse (hägune, must, kõrbelõhnaga) õli ja filtri vahetus. Siis saab tubvastada ka seda, kas õlipanni põhjas on mingit pudi...
Kaua õli sees on olnud?
Õli olen ikka hoolikalt vahetanud ja filtrit ka. Praegune õli on kusagil 20000 ringis sees olnud. Õli tundub vardal korralik olema ja oma lõhnaga. Õlipanni eemaldamisele ei ole veel jõudnud. Tuleb ju Soome vahet tööl käia pidevalt.
(01-07-2012, 06:30 PM)R129 Kirjutas: Lülitab hiljem seetõttu, et õlirõhk ei tõuse piisavalt kiiresti. Kas on tihend läbi või hüdroplokis miski kinni. Kas täpselt samamoodi on külma ja kuuma kastiga?
Ei mingit vahet, kas külm või soe.
(02-07-2012, 03:09 PM)wuller Kirjutas:(02-07-2012, 09:29 AM)v6sa Kirjutas:(30-06-2012, 09:38 AM)wuller Kirjutas: ...
mida võiks ette võtta?
Õlitaseme kontroll, kahtluse (hägune, must, kõrbelõhnaga) õli ja filtri vahetus. Siis saab tubvastada ka seda, kas õlipanni põhjas on mingit pudi...
Kaua õli sees on olnud?
Õli olen ikka hoolikalt vahetanud ja filtrit ka. Praegune õli on kusagil 20000 ringis sees olnud. Õli tundub vardal korralik olema ja oma lõhnaga. Õlipanni eemaldamisele ei ole veel jõudnud. Tuleb ju Soome vahet tööl käia pidevalt.
(01-07-2012, 06:30 PM)R129 Kirjutas: Lülitab hiljem seetõttu, et õlirõhk ei tõuse piisavalt kiiresti. Kas on tihend läbi või hüdroplokis miski kinni. Kas täpselt samamoodi on külma ja kuuma kastiga?
Ei mingit vahet, kas külm või soe.
Loll küsimus veel! Kus asub hüdroplokk? On see kontroll testatav ka oma töökojas? Olen automaatkastides küll nii loll. Pole ju kokku puutunud. Aga vea asukoha suund tundub õige olevat.