07-06-2012, 06:19 PM
(06-06-2012, 09:53 AM)v6sa Kirjutas: Kena liikur.
Reostaat on kella nupu all. Reostaati keerad niisama, kella sätid nuppu vajutades ja keerates. Või oli vastupidi...
Kelladeplokk tuleb välja, kui seda servadest konksudega kangutada. Võib olla kõvasti kinni, kui pole usinasti mahakerimiseks lahti käinud. Armatuuri alt mahub ligi vaid õbluke käsi...
Konksud on sarnased kõigile mudelitele.
Valgustuseks peavad sees käima 0,4W pirnid. 1,2 sulatab prismad, mis valguse laiali jaotavad, misjärel tekib pimedus. Kui on juba sulanud, siis tuleb kõigepealt kõrbenud kiht maha lihvida ja siis on loota ka valgust.
LEDid on paremad - ei ole sulamise ohtu.
Krt, minuarust 123-l ei olnud seal nii vähe ruumi. 124-l on juba üsna kitsas seal all. Mina sain alati oma 123-l altpoolt käega lükates selle ära. Koksudega on ohtu armatuurlaua "nahk" ära rikkuda ja seda vaevalt tahaks.
Jah, V6sa parandas, parempoolse nupu taga ikka jah. Ja nupule vajutades saab kella reguleerida, reostaati saab niisama keerata. Mul tihtipeale kellaaega sättides kadus valgus kelladelt
E55 AMG