04-06-2012, 11:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2012, 11:30 PM ja muutjaks oli atss.)
Täna sai taas natuke nokitsetud auto kallal. Radikas vahetatud, mootori padjad vahetatud ja temp. näidik toimib taas. Selle temp. anduri viga sai taga ajatud. Lõpuks leidsin et ühes pistikus sees oli juhe katki ja selle taastamisest piisas
Mingi päev käin korra üv punktis ja lasen sillad üle loksutada et näha mis ees ootamas. Pean mingi hetk võtma plaani ka esimeste piduriketaste vahetuse. Ketad hakkavad vanadusse ära minema. Kui nüüd raha hakkab taas normaalselt peale tulema siis ehk saan lõpuks ka mõningad roostekohad ära lasta likvideerida + mingi osa uue värvkatte alla.
Üldiselt on nüüd taas hea sõita asjad töötavad nagu peavad ja nii mõnigi väljanägemise puudus sai lahendatud.
Mingi päev käin korra üv punktis ja lasen sillad üle loksutada et näha mis ees ootamas. Pean mingi hetk võtma plaani ka esimeste piduriketaste vahetuse. Ketad hakkavad vanadusse ära minema. Kui nüüd raha hakkab taas normaalselt peale tulema siis ehk saan lõpuks ka mõningad roostekohad ära lasta likvideerida + mingi osa uue värvkatte alla.
Üldiselt on nüüd taas hea sõita asjad töötavad nagu peavad ja nii mõnigi väljanägemise puudus sai lahendatud.
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
vajadusel tel. 55604444