11-05-2012, 06:53 PM
Teateid sõjatandrilt, vahetamist vajab:
-tagauks
-tagaukse plastik
-tagaukse plastiku "kroom"
-kinnitustüüblid/poldid/diftid kõikidele plastikutele
-tagaukse tihend(kauplemise koht),
-tagaukse tagumises otsas olev punane helkur
-parema tagaukse link (välimine)
-tagatiib(no see on kahtlane, kas...) või kui siis tiiva alumine ots eraldi
-tagatiiva plastik
-tagatiiva plastiku "kroom"
-tagastange sees käiv "kumm", mis ei lase poril lennata stange sisse
-veovõll
-tagumine stabikavarras
-stabika "kont"
-kogu parema ratta õõts ja kõik selle juurde kuuluv puksimajandus (v.a. ketas, support, vedru, amort)
-tagarattalaager
-kummipuks,mis kere küljes (nn. põhja löömise pidur)
-rehv 275/35 R18 Nangang NS II
Lisaks velg
Uurisin seda veljevärki- kui siis ainult Lorinserist tehasetellimusega- 3kuud ja ca 3kilo....
Aga tegin ka kindlustusele pakkumise velje osas, eks näis, mis arvavad.
Hetkel 80kW.
Janek.
-tagauks
-tagaukse plastik
-tagaukse plastiku "kroom"
-kinnitustüüblid/poldid/diftid kõikidele plastikutele
-tagaukse tihend(kauplemise koht),
-tagaukse tagumises otsas olev punane helkur
-parema tagaukse link (välimine)
-tagatiib(no see on kahtlane, kas...) või kui siis tiiva alumine ots eraldi
-tagatiiva plastik
-tagatiiva plastiku "kroom"
-tagastange sees käiv "kumm", mis ei lase poril lennata stange sisse
-veovõll
-tagumine stabikavarras
-stabika "kont"
-kogu parema ratta õõts ja kõik selle juurde kuuluv puksimajandus (v.a. ketas, support, vedru, amort)
-tagarattalaager
-kummipuks,mis kere küljes (nn. põhja löömise pidur)
-rehv 275/35 R18 Nangang NS II
Lisaks velg
Uurisin seda veljevärki- kui siis ainult Lorinserist tehasetellimusega- 3kuud ja ca 3kilo....
Aga tegin ka kindlustusele pakkumise velje osas, eks näis, mis arvavad.
Hetkel 80kW.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735