12-04-2012, 08:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2012, 08:57 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Sosssepaks pole keegi sõimanud, mootoriremondiga saan hakkama ja sillapukside ja milleiganes vahetusega ka. Aga keevitada ma küll ei oska (16 aasta jooksul ei jõua kõike teha veel). Õnneks sõber töötab keevitamise alal ja saab sellega hästi hakkama, "värvikamber" on olemas, värvimisega saan hakkama. Nüüd ongi enamvähem plaan sellel autol mootor koos käigukastiga maha tõsta ja auto külili keerata. Siis on kordades parem ülevaade. Muidugi alguses kartsin hullemat ja et auto on rohkem ära mädanenud. Aga samas mõni koht on nii ära mädanenud, et hakka või nutma. Eks näis kuidas asjaga läheb ja pean inimestega konsulteerima ka natuke.
Muide, kus kohas müüakse üldse neid keredetaile, nt karpe ja koopaääri?
Loomulikult tänaks ka ühte selle auto vanadest omanikest kellele tahaks vastu pead lüüa. Kõik küljeliistud olid poltidega kinni pandud. Samas absoluutselt kõik düüblid olid olemas ja hoidsid kõvasti kinni. Düüblikinnitused ka ei olnud mädad, aind roostes.
Muide, kus kohas müüakse üldse neid keredetaile, nt karpe ja koopaääri?
Loomulikult tänaks ka ühte selle auto vanadest omanikest kellele tahaks vastu pead lüüa. Kõik küljeliistud olid poltidega kinni pandud. Samas absoluutselt kõik düüblid olid olemas ja hoidsid kõvasti kinni. Düüblikinnitused ka ei olnud mädad, aind roostes.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap