12-04-2012, 08:15 PM
Kui eelkõnelejad aga muudkui kiidavad takka, et taasta ära ainult, siis mina jälle olen vastupidiselt meelestatud. W124-sid on hetkel veel nii palju, et neid normaalses seisus peaks siiamaani ikka saada olema. Saan aru kui on vaja nt ainult karp vahetada ja ülejäänud asjad on korras, aga siin on juba koopaservad, uksed, no mida iganes, arvan ka et kuskil on põhjas mingisugune ollus ja et esitiivadki parimas seisus ei ole.
Sellise asja üles klopsimisi on nähtud küll, kui pärast keegi auto ära ostab ja end puruks vannub seetõttu, et auto on keevitatud kokku labidast ja labidavarrest. Loodan et teemaalgataja ei ole suvaline sosssepp... Pigem võtta ligi juba midagi säärast mis on eos normaalses seisus, katsetamiseks ja enesearendseks ju võib sellist autot ka üles teha... No sellise mõttega, et midagi muud teha ei ole, ise olen kadalipu läbi käinud, mulle meeldib ja teen ka edaspidi...
Kuid siiski enne nn taastusmõtteid soovitan tõesti vaadata üle asja mõtekuse, summa mis siia alla hiljem kulub on rõvedalt suur ja usun et kaalub auto hinna kahekordselt üle.
Sellise asja üles klopsimisi on nähtud küll, kui pärast keegi auto ära ostab ja end puruks vannub seetõttu, et auto on keevitatud kokku labidast ja labidavarrest. Loodan et teemaalgataja ei ole suvaline sosssepp... Pigem võtta ligi juba midagi säärast mis on eos normaalses seisus, katsetamiseks ja enesearendseks ju võib sellist autot ka üles teha... No sellise mõttega, et midagi muud teha ei ole, ise olen kadalipu läbi käinud, mulle meeldib ja teen ka edaspidi...
Kuid siiski enne nn taastusmõtteid soovitan tõesti vaadata üle asja mõtekuse, summa mis siia alla hiljem kulub on rõvedalt suur ja usun et kaalub auto hinna kahekordselt üle.