11-04-2012, 11:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2012, 12:06 AM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Tänaseks on auto suhteliselt laiali võetud. Sisu väljas, va armatuur, esiots puhas.
Uurin kere natuke, nüüd ongi kaks võimalust, kas läheb kere vanarauda või teen ära. Alguses oli küll plaan, et läheb vanarauda, aga hakkasin asja ikka lähemalt vaatama ja asi tundub isegi tehtav olevat. Kõik tungrauakohad on uued vaja teha, tulemüüri ja kõrvalistuja jalgede vahepealses osas on auk, üks uks on vaja välja vahetada, parempoolne tagumise amordikinnitus on mäda jne. Kuulsin kuskilt ka kunagi, et autod mädanevad enamasti paremalt poolt rohkem, minu autol peab see täitsa paika. Üks tüüpilisi kohti pidi olema tagaistme alune mis pidi läbi mädanema, sõbra neljal oli, aga minul on vedanud, aind paar pisikest 1cm x 1cm roostelaiku on.
Keegi võib vabal ka nõu anda, et kust veel pingsa pilguga vaadata.
Üks küsimus oleks ka, kuidas saab KSP'l nö kütet peale ja maha keerata?
Külmast peast käima pannes tuleb sumpast päris palju sinist suitsu ja soojast peast ka veits, mõned tuttavad ütlesid, et ma peaks süütenurka muutma ja mõni jällegi ütles, et peaks kütet peale/maha keerama. Mõtlesingi katsetada ja võib olla masina vähe erksamaks ka.
Uurin kere natuke, nüüd ongi kaks võimalust, kas läheb kere vanarauda või teen ära. Alguses oli küll plaan, et läheb vanarauda, aga hakkasin asja ikka lähemalt vaatama ja asi tundub isegi tehtav olevat. Kõik tungrauakohad on uued vaja teha, tulemüüri ja kõrvalistuja jalgede vahepealses osas on auk, üks uks on vaja välja vahetada, parempoolne tagumise amordikinnitus on mäda jne. Kuulsin kuskilt ka kunagi, et autod mädanevad enamasti paremalt poolt rohkem, minu autol peab see täitsa paika. Üks tüüpilisi kohti pidi olema tagaistme alune mis pidi läbi mädanema, sõbra neljal oli, aga minul on vedanud, aind paar pisikest 1cm x 1cm roostelaiku on.
Keegi võib vabal ka nõu anda, et kust veel pingsa pilguga vaadata.
Üks küsimus oleks ka, kuidas saab KSP'l nö kütet peale ja maha keerata?
Külmast peast käima pannes tuleb sumpast päris palju sinist suitsu ja soojast peast ka veits, mõned tuttavad ütlesid, et ma peaks süütenurka muutma ja mõni jällegi ütles, et peaks kütet peale/maha keerama. Mõtlesingi katsetada ja võib olla masina vähe erksamaks ka.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap