23-03-2012, 08:30 PM
Ligi 1000km veel ja see auto minu käes läbi elanud 20kkm ja siiamaani vastu pidanud, kuigi on minu jaoks enne märkamata jäänud vead välja ilmnenud.
Üks viga on see, et mootor tahab ilmselt vahetust saada... Rõngad paistavad piisavalt kulunud olevat, et puhub rõhu karterisse ja sellega loobib mul isaselt õli karteri tuulutusest välja. (enne sellele tähelepanu ei osanud pööratagi kui sugulastele oma kapotialust näitasin ja õli pritsimise kohta küsisin) Selle tarbeks tegelikult see paak tehtud on ka, aga no mis seda mootori eluaja lõppemist ikka edasi tõugata. Rääkisin siimruz-iga, kuna tal on üks 240D mootor üle, seismas õues, äkki vean selle endale ära. Minul omal, kui on läbi juba rõngad, siis ka kolvid ilmselt, hülsid, saaled hakkavad vistist juba tiiru peale minema jne ja oleks hea kui saaks nt teise doonormootori kõrvale kus igasuguseid katsetusi teha. Saab näiteks kasvõi vl kollektori parema teha ja seda hulka hõlpsamini kui enne auto peal tehtud sai. IHI turbo on kuidagi aeglane või on see turbo niivõrd väsinud, et tootlikus hakkab kuidagi hilja või ootan ma lihtsalt asjast liiga palju.
Kui teise mootori kõrvale saan, siis ilmselt areneb turbo majandus edasigi, 0,8Bar-i on ikkagist vähe kuigi ta liigub paremini kui originaalis, siis ütleks nii, et süües kasvab isu. Tuleb otsida kuskilt püstine sisselaske kollektor, mis on W114-del ja vistist kuulduste järgi ka pakiautodel, mille lammutus peaks ka eestis olema.(Kui kellegil on teadmisi kus selline asi on või siis omab sellist kollektorit siis andku aga julgelt teada) Juurde paneks ka õliradiaatori jne, finantsilisest poolest nõuab vistist küll suuremat kopikat, aga elab äkki üle. Ideaalis intercooler, teine turbo, suurem väljalase, teine sisselaske kollektor, teha pumbamajandusega midagi, esialgu mootor korda teha ja üle vaadata. Mõttes on ka olnud W124 3.0 või siis 2.5D aga neid vist paraja hinnaga ei liigu, mis oleks ka töökorras - ega needki vist vileta jää Modernsema mootori poole vaataks lihtsalt seepärast, et see vana mootor vistist ei jõua nii palju toota kui natukene uuem, ilmselt seepärast, et 616 mootorist ei saagi palju muud kätte kui juhulikult väga pumba kallale ei lähe - jõud õhust ja armastusest ei tule.
Kereliselt hakkab ka mõni asi välja tulema... Siinkohal nii endale kui teistele õpetus, et ei tohi kasutada kõige odavamat värvi mis on turul. Igasugune kivikokkupuude kerega lõppeb halvasti, samas on tekkinud mõningad kahtlased õhumullid... Ideaalis tuleks see auto suvel võimaluste korral üle värvida, seekord kas siis Glasurit rekkatoonidesse või siis sõiduauto värvi, aga ligi 2X kallimaga kui esialgu värvisin, ei nuta - äkki järgmine kord saab ilusamgi
Mõttes on ka mõlkunud ühe praeguse projekti doonori pealt saadud särtsu istmete paigaldamisele. Lahe lisa selline... Äkki ka el aknad ja el peeglid, kuna järele vaadates olid need päris lihtsa ehitusega. Signa ei teeks ka paha.
Mõttes mõlgub igasuguseid asju, kes teab kuhu need üldse kõik välja suudavad jõuda, aga kui juba päris peensusteni minna siis otsin ka BMW 2.5TD manuaalkasti, et maantepööret jumala eest alla saada, see 3000+ praegu on ikka liiga overkill, aga möödasõidu jaoks paras. Teise mootori pealt oleks jälle väga hea vaadata kuidas miski asi kokku saaks minna, parimal juhul jääks alles Mercedes-Benz sidurimajandus (va ketas) ja sidurikarter mille otsa poogiks mingisuguse muu käigukasti. Olen ka 124 oma peale mõelnud, kui on kellegil mõningaid mõõte jagada võrreldes W123-ga (saan ka ise mõõta) siis oleksin ka nende andmete eest tänulik.
Üritan vaikset teha, kõigepealt tahaks mootori saada ja siis vaatan edasi...
Samas sisemüra poole pealt otsin tegelikul taga korralikke esiakende tihendeid. Kuulda on kuidas tuul neist läbi vihiseb.
Jaanus
Üks viga on see, et mootor tahab ilmselt vahetust saada... Rõngad paistavad piisavalt kulunud olevat, et puhub rõhu karterisse ja sellega loobib mul isaselt õli karteri tuulutusest välja. (enne sellele tähelepanu ei osanud pööratagi kui sugulastele oma kapotialust näitasin ja õli pritsimise kohta küsisin) Selle tarbeks tegelikult see paak tehtud on ka, aga no mis seda mootori eluaja lõppemist ikka edasi tõugata. Rääkisin siimruz-iga, kuna tal on üks 240D mootor üle, seismas õues, äkki vean selle endale ära. Minul omal, kui on läbi juba rõngad, siis ka kolvid ilmselt, hülsid, saaled hakkavad vistist juba tiiru peale minema jne ja oleks hea kui saaks nt teise doonormootori kõrvale kus igasuguseid katsetusi teha. Saab näiteks kasvõi vl kollektori parema teha ja seda hulka hõlpsamini kui enne auto peal tehtud sai. IHI turbo on kuidagi aeglane või on see turbo niivõrd väsinud, et tootlikus hakkab kuidagi hilja või ootan ma lihtsalt asjast liiga palju.
Kui teise mootori kõrvale saan, siis ilmselt areneb turbo majandus edasigi, 0,8Bar-i on ikkagist vähe kuigi ta liigub paremini kui originaalis, siis ütleks nii, et süües kasvab isu. Tuleb otsida kuskilt püstine sisselaske kollektor, mis on W114-del ja vistist kuulduste järgi ka pakiautodel, mille lammutus peaks ka eestis olema.(Kui kellegil on teadmisi kus selline asi on või siis omab sellist kollektorit siis andku aga julgelt teada) Juurde paneks ka õliradiaatori jne, finantsilisest poolest nõuab vistist küll suuremat kopikat, aga elab äkki üle. Ideaalis intercooler, teine turbo, suurem väljalase, teine sisselaske kollektor, teha pumbamajandusega midagi, esialgu mootor korda teha ja üle vaadata. Mõttes on ka olnud W124 3.0 või siis 2.5D aga neid vist paraja hinnaga ei liigu, mis oleks ka töökorras - ega needki vist vileta jää Modernsema mootori poole vaataks lihtsalt seepärast, et see vana mootor vistist ei jõua nii palju toota kui natukene uuem, ilmselt seepärast, et 616 mootorist ei saagi palju muud kätte kui juhulikult väga pumba kallale ei lähe - jõud õhust ja armastusest ei tule.
Kereliselt hakkab ka mõni asi välja tulema... Siinkohal nii endale kui teistele õpetus, et ei tohi kasutada kõige odavamat värvi mis on turul. Igasugune kivikokkupuude kerega lõppeb halvasti, samas on tekkinud mõningad kahtlased õhumullid... Ideaalis tuleks see auto suvel võimaluste korral üle värvida, seekord kas siis Glasurit rekkatoonidesse või siis sõiduauto värvi, aga ligi 2X kallimaga kui esialgu värvisin, ei nuta - äkki järgmine kord saab ilusamgi
Mõttes on ka mõlkunud ühe praeguse projekti doonori pealt saadud särtsu istmete paigaldamisele. Lahe lisa selline... Äkki ka el aknad ja el peeglid, kuna järele vaadates olid need päris lihtsa ehitusega. Signa ei teeks ka paha.
Mõttes mõlgub igasuguseid asju, kes teab kuhu need üldse kõik välja suudavad jõuda, aga kui juba päris peensusteni minna siis otsin ka BMW 2.5TD manuaalkasti, et maantepööret jumala eest alla saada, see 3000+ praegu on ikka liiga overkill, aga möödasõidu jaoks paras. Teise mootori pealt oleks jälle väga hea vaadata kuidas miski asi kokku saaks minna, parimal juhul jääks alles Mercedes-Benz sidurimajandus (va ketas) ja sidurikarter mille otsa poogiks mingisuguse muu käigukasti. Olen ka 124 oma peale mõelnud, kui on kellegil mõningaid mõõte jagada võrreldes W123-ga (saan ka ise mõõta) siis oleksin ka nende andmete eest tänulik.
Üritan vaikset teha, kõigepealt tahaks mootori saada ja siis vaatan edasi...
Samas sisemüra poole pealt otsin tegelikul taga korralikke esiakende tihendeid. Kuulda on kuidas tuul neist läbi vihiseb.
Jaanus