08-03-2012, 09:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2012, 10:16 PM ja muutjaks oli kaarelsi.)
Võib-olla peaks ma selle kuhugi mujale teemasse kirjutama aga.... Igaljuhul kinnituvad need puksid poolraami sisse poldi-mutriga. Mutri kandurisse sisestamise jaoks on kanduritesse stantsitud! augud. Ja seal see kurja juur ongi- nimelt töötavad need stantsilõiked pingekontsentraatoritena ja minu autol tekkis seal väsimusmurd. Muidu väljastpoolt polnudki midagi näha kuni see kupatus ühel tagasipöördel oma tööpostilt lahkus. Ma muidugi ei tea, kui levinud nähtus see on või oli asi seotud kogu kere nutuse seisukorraga. Lisaks olen vägagi paljudel näinud auku just tagumisest kandurist ca 5...15 cm tagapool täpselt selle kõige kurvikama koha peal. Aga samas pean ma tunnistama, et olen suhteliselt amatöör ja mu arvamused võivad suhteliselt asjatundmatud olla.
Edit: Aga muidu: väga kenasti hoitud ja tehtud auto!
Edit: Aga muidu: väga kenasti hoitud ja tehtud auto!