08-03-2012, 09:54 PM
Täna sain ka aega et tegeleda enda autoga.. Mõni probleem siiski vahepeal on tekkinud, aga need lahendasin ka täna.
Esimeseks probleemiks oli natukene lekkiv turbo õlitustoru, mis lekkis seekord algusest, nimelt ei suutnud vist vaskseib end piisavalt tihedalt vastu korpust pressida ja sealt õli kuumenedes hakkas vaikselt välja tilkuma. Leke suur ei olnud, vaid sooja mootoriga, aga siiski paras, et korda teha. Panin uued seibid, pingutasin kõvemini ja jäi pidama.
Teine probleem ka seoses õliga, et karteri tuulutus mul lahti oli jäetud ja see mõningatel puhkudel suurematel pööretel ilmselt õli välja sülgab. Terve sisselaske kollektor, tagasein, aku ja asjad mis seal allpool on, olid õlised, samamoodi õlikadu oli vähe, siiamaani on veel norm sees. Selle jaoks tuli meelde, et teise projektika peal oli see süsteem lahendatud väikese filtriga ja kunagi nägin pilte, kus nn breather can-i kasutatakse. Turgatas mõte, et teeks endale ka. No mõeldud tehtud. Paras torujupp, sinna plekk ümber pinnida, kokku keevitada ja paari tunniga oli mul see kopsik valmis. Nüüd tuleb ainult kinnitused ehitada ja mõelda täpsem koht välja, kuhu see ära paigutada, üle värvida ja on asi valmis kasutamiseks.
Mootoriruumi pesin ka puhtaks sellest sodist mis sinna kogunenud oli ja ajutiselt kui kopsikut küljes pole panin selle filtri kohale kuhu ta käima peab, vähemalt nüüd ei pritsi iga hetk õli.
VW passati (92' 2.0 b3) õhufiltri kopsiku sain ka rohkem viimistletud kunagi, ehk siis praegu on asi pahteldatud ja krunditud, kunagi tuleb lõppviimistlus teha ja korralikult üle värvida.
Esimeseks probleemiks oli natukene lekkiv turbo õlitustoru, mis lekkis seekord algusest, nimelt ei suutnud vist vaskseib end piisavalt tihedalt vastu korpust pressida ja sealt õli kuumenedes hakkas vaikselt välja tilkuma. Leke suur ei olnud, vaid sooja mootoriga, aga siiski paras, et korda teha. Panin uued seibid, pingutasin kõvemini ja jäi pidama.
Teine probleem ka seoses õliga, et karteri tuulutus mul lahti oli jäetud ja see mõningatel puhkudel suurematel pööretel ilmselt õli välja sülgab. Terve sisselaske kollektor, tagasein, aku ja asjad mis seal allpool on, olid õlised, samamoodi õlikadu oli vähe, siiamaani on veel norm sees. Selle jaoks tuli meelde, et teise projektika peal oli see süsteem lahendatud väikese filtriga ja kunagi nägin pilte, kus nn breather can-i kasutatakse. Turgatas mõte, et teeks endale ka. No mõeldud tehtud. Paras torujupp, sinna plekk ümber pinnida, kokku keevitada ja paari tunniga oli mul see kopsik valmis. Nüüd tuleb ainult kinnitused ehitada ja mõelda täpsem koht välja, kuhu see ära paigutada, üle värvida ja on asi valmis kasutamiseks.
Mootoriruumi pesin ka puhtaks sellest sodist mis sinna kogunenud oli ja ajutiselt kui kopsikut küljes pole panin selle filtri kohale kuhu ta käima peab, vähemalt nüüd ei pritsi iga hetk õli.
VW passati (92' 2.0 b3) õhufiltri kopsiku sain ka rohkem viimistletud kunagi, ehk siis praegu on asi pahteldatud ja krunditud, kunagi tuleb lõppviimistlus teha ja korralikult üle värvida.