07-03-2012, 07:41 PM
Õlitamise juures jätsin tegelikult mainimata, et avastasin karbi otsast augu. Auk iseenesest väga suur polnud, seepärast jätsin asja esialgu sinnapaika. Hiljem Siimuga konsulteerides arvas ta, et peaks ikka selle ka ära tegema, muidu äkki jääb südamepõhja kriipima, et auk on karbi otsas. Heakene küll, esialgu kartsin et pean ära lammutama esitiiva ja kakkuma jälle pool esiosa laiali ning teades kuidas W123'l tiib küljest ära tuleb siis seda tööd väga ette ei tahtnud võtta. Õnneks aga uurisin asja lähemalt ja tuli meelde Janek126 teema, kus tema autol esitiib küljest ära oli, siis mõtlesin et võiks proovida lahti võtta, tuli ära väga kergelt isegi, üllatusin et sellel mingitsugust kerehermeetiku vahel pole, mida peab sisuliselt ära põletama.
Pilt mis tiiva eemaldamisel vastu vahtis polnud eriti head tõotav, seega võtsin uuesti kruvikeeraja kätte ja proovisin kui pehme see metall seal siiski on, paistis vägagi pehme terves ulatuses ja mõeldud tehtud, vana hea plekitahvel välja, papist žabloon, mõni tund painutamist ja keeramist ning oligi terve uus karbiots auto küljes. Kui hakkan katet uuesti peale panema, siis puurin tüübliaugu sisse ja võõpan selle masteksiga üle, siis läheb esitiibade taha kereõli ja on minu poolt auto valmis.
Pilt mis tiiva eemaldamisel vastu vahtis polnud eriti head tõotav, seega võtsin uuesti kruvikeeraja kätte ja proovisin kui pehme see metall seal siiski on, paistis vägagi pehme terves ulatuses ja mõeldud tehtud, vana hea plekitahvel välja, papist žabloon, mõni tund painutamist ja keeramist ning oligi terve uus karbiots auto küljes. Kui hakkan katet uuesti peale panema, siis puurin tüübliaugu sisse ja võõpan selle masteksiga üle, siis läheb esitiibade taha kereõli ja on minu poolt auto valmis.