16-02-2012, 01:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2012, 12:35 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Mark: Mercedes-Benz
Mudel: 300D
Kere: W124
Võimsus: 80 kW
Mootori valem: 3.0 R6
Läbisõit: 535191 km
Väljalaskeaasta: 1987
Käigukast: Automaat
Värvus: Hall
Lisavarustus: El.katuseluuk, elektrooniline antenn, orig. toonklaasid, kesklukk, orig. valuveljed, käetugi ees ja taga, el.peegel
Matsin mõneks ajaks tsiklihulluse maha ja vahetasin tsikli auto vastu, nimelt selle sama Mercedes-Benz vastu.
Auto pole just kõige ilusam, aga ega väga räbal ka pole. Koopaääred roostetavad, tagumisi tungraua kohti ei eksisteeri enam, aga muidu pole põhjal väga vigagi. Sillad on korras, ühtegi kolksu pole siiani kuulnud. Katuseluuk on ka vigane, nupp ei tööta ja üleüldse on katuseluuk silikoniga hermeetiliseks tehtud, suveks tahaks küll korda teha. Laepolster on ka ligadi-logadi, sest ilmselt selle katuseluugi vea tõttu on seda toorelt kisutud ja mõnest kohast on irvakil ja mõni koht on katki lõigatud.
Auto sõitis 5 nädalat ilma ühegi probleemita kuni hakkas pihta järsk jõu kadu ja suri välja pidevalt. Sai vahetatud filtrid ja peale seda lõi see viga hullemini välja. Järgmisel päeval pika käiamise peale saime masina käima ja siis oli kõik nii nagu pidi. Õhtu otsa sõitsin ringi ja kui õhtul auto ära parkisin siis enam hommikul käima ei läinud. Ja nüüd on ta mitu päeva seisnud ja olen üritanud viga otsida. Kütusetorustik on üle vaadatud ja etteandepump ka töötab. Lõpuks käiasin kütuse korralikult üles, aga masin enam ei luba ka. Ainult sinist suitsu tuleb summutist, aga mitte ühtegi matsu pole lubanud enam. Rääkisin ühe diislispetsiga kes arvas, et võibolla on kõrgsurvepump paar hammast valeks läinud. Lugesin ka kuskilt, et on olemas võimalus seisma jättes, et lööb üle juhul kui mingisugune tift on puudu. Üleüldiselt olen autoga rahul.
Teemasse tihedaid postitusi arvatavasti ei tule, aga küsimusi võib küll aeg-ajalt siia tulla. Ärge pange pahaks, mu esimene Mercedes-Benz ja ühtlasi esimene auto.
Mudel: 300D
Kere: W124
Võimsus: 80 kW
Mootori valem: 3.0 R6
Läbisõit: 535191 km
Väljalaskeaasta: 1987
Käigukast: Automaat
Värvus: Hall
Lisavarustus: El.katuseluuk, elektrooniline antenn, orig. toonklaasid, kesklukk, orig. valuveljed, käetugi ees ja taga, el.peegel
Matsin mõneks ajaks tsiklihulluse maha ja vahetasin tsikli auto vastu, nimelt selle sama Mercedes-Benz vastu.
Auto pole just kõige ilusam, aga ega väga räbal ka pole. Koopaääred roostetavad, tagumisi tungraua kohti ei eksisteeri enam, aga muidu pole põhjal väga vigagi. Sillad on korras, ühtegi kolksu pole siiani kuulnud. Katuseluuk on ka vigane, nupp ei tööta ja üleüldse on katuseluuk silikoniga hermeetiliseks tehtud, suveks tahaks küll korda teha. Laepolster on ka ligadi-logadi, sest ilmselt selle katuseluugi vea tõttu on seda toorelt kisutud ja mõnest kohast on irvakil ja mõni koht on katki lõigatud.
Auto sõitis 5 nädalat ilma ühegi probleemita kuni hakkas pihta järsk jõu kadu ja suri välja pidevalt. Sai vahetatud filtrid ja peale seda lõi see viga hullemini välja. Järgmisel päeval pika käiamise peale saime masina käima ja siis oli kõik nii nagu pidi. Õhtu otsa sõitsin ringi ja kui õhtul auto ära parkisin siis enam hommikul käima ei läinud. Ja nüüd on ta mitu päeva seisnud ja olen üritanud viga otsida. Kütusetorustik on üle vaadatud ja etteandepump ka töötab. Lõpuks käiasin kütuse korralikult üles, aga masin enam ei luba ka. Ainult sinist suitsu tuleb summutist, aga mitte ühtegi matsu pole lubanud enam. Rääkisin ühe diislispetsiga kes arvas, et võibolla on kõrgsurvepump paar hammast valeks läinud. Lugesin ka kuskilt, et on olemas võimalus seisma jättes, et lööb üle juhul kui mingisugune tift on puudu. Üleüldiselt olen autoga rahul.
Teemasse tihedaid postitusi arvatavasti ei tule, aga küsimusi võib küll aeg-ajalt siia tulla. Ärge pange pahaks, mu esimene Mercedes-Benz ja ühtlasi esimene auto.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap