14-02-2012, 04:33 PM
Stangealused õhuavad on vistist kõik korras, ma pole sinna alla pilku visanud, aga seestpoolt oli näha igathaes, et asi tundub korralik, seega sinna ma töödega minema ei pea. Seega seda harjutada ei saa.
Siimule aga soovitan soojalt - lasta auto põhi kerevahaga üle ja karpidesse - muudesse õõnsustesse lasta samamoodi kere õlitusvaha, kaasaarvatud ustesse, luukidesse ja enamikesse pragudesse. W126 on suur auto, seda kulub vistist ligi kolm purki. See on edasise auto säilitamise eesmärgiks. Kui aga värvitöödeks kunagi peaks minema siis see kereõli on paras nuhtlus eeltöötajatele. Sellega küll ei kaeta välispindu, aga umbes nagu W210'il tegime on soovitatav ka liistualused üle teha, seega selle maha nühkimine on paras töö, aga konserveerimise eesmärgil võib ju teha.
Minu kolmel on ukse alumised liistud rasvaga kokku tehtud ja siiamaani peab ilusti, esimene talv peaaegu et üle elatud, kuigi soola ja löga aeg alles tuleb.
Mul on ka kereõlitusest oma teemas pilt tehtud, materjalist mida kasutan - Dinitrol ML kereõli
Põhja vahatamist nägin esimest korda soomes ühe Jaguar XJ all, mis oli põhjast mõnusalt üle lastud ja ütleks, et sealt ei tule vist vana kurat ise ka läbi...
Siimule aga soovitan soojalt - lasta auto põhi kerevahaga üle ja karpidesse - muudesse õõnsustesse lasta samamoodi kere õlitusvaha, kaasaarvatud ustesse, luukidesse ja enamikesse pragudesse. W126 on suur auto, seda kulub vistist ligi kolm purki. See on edasise auto säilitamise eesmärgiks. Kui aga värvitöödeks kunagi peaks minema siis see kereõli on paras nuhtlus eeltöötajatele. Sellega küll ei kaeta välispindu, aga umbes nagu W210'il tegime on soovitatav ka liistualused üle teha, seega selle maha nühkimine on paras töö, aga konserveerimise eesmärgil võib ju teha.
Minu kolmel on ukse alumised liistud rasvaga kokku tehtud ja siiamaani peab ilusti, esimene talv peaaegu et üle elatud, kuigi soola ja löga aeg alles tuleb.
Mul on ka kereõlitusest oma teemas pilt tehtud, materjalist mida kasutan - Dinitrol ML kereõli
Põhja vahatamist nägin esimest korda soomes ühe Jaguar XJ all, mis oli põhjast mõnusalt üle lastud ja ütleks, et sealt ei tule vist vana kurat ise ka läbi...